۴۰۵۵۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تبریزی: خوشحالم محرم خداحافظی نکرد

مهاجم ذوب آهن گفت: به خاطر ایام محرم با خودم عهد کردم اگر گل زدم شادی نکنم.

کاپ: مرتضی تبریزی درباره پیروزی ذوب آهن مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی خیلی سختی بود. اصولا بازی های دربی اینگونه است. تمرینات مناسبی را برای این مسابقه پشت سر گذاشته بودیم و از لحاظ بدنی و فنی آماده رویارویی با سپاهان بودیم و خدا را شکر به پیروزی رسیدیم.

وی در ادامه افزود: انشا... بتوانیم با ادامه این روند ذوب آهن را به روزهای خوبش برگردانیم. تیم ما پتانسیل فراوانی دارد.

بازیکن تیم ذوب آهن در ادامه خاطرنشان کرد: یک بار در جام حذفی به سپاهان گل زده بودم و حالا تعداد گلهایم به سه رسید. گلهایی که به ثمر رساندم حاصل تلاش بچه های تیم بود. همه با غیرت کار کردند. دلیل خوشحالی نکردن من هم به خاطر احترام به ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان با خودم عهد کرده بودم که اگر گل زدم خوشحالی نکنم.

تبریزی درباره گل دومی که از روی اشتباه لی اولیویرا به ثمر رساند گفت: من کلا عادت دارم وقتی توپ به دروازه بان می رسد؛ آن را دنبال می کنم. این بار هم این کار را انجام دادم و خدا را شکر توپ را گرفتم و آن را به گل تبدیل کردم.

وی درباره نقش مهمش در ذوب آهن و کاپیتانی در این تیم بعد از مهدی رجب زاده اذعان داشت: من عوض کوچکی از خانواده بزرگ ذوب آهن هستم. مانند بقیه بچه ها برای تیم تلاش می کنم و امیدوارم که بتوانم از عهده وظایفی که دارم به خوبی بربیایم.

مهاجم ذوب آهن رباره عدم دعوت به اردوی آخر تیم ملی تصریح کرد: من در اردوی ایتالیا همراه تیم ملی بودم. تجربه فوق العاده ای بود. کار کردن با کارلوس کی روش فوق العاد ه است. چیزهای زیادی هم یاد گرفتم. الان هم که این بار دعوت نشدم نا امید نیستم و تلاش می کنم تا بازهم پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کنم.

وی درباره خداحافظی محرم نویدکیا و بازگشتش بیان داشت: آقا محرم یکی از بهترین فوتبالیستهای ایران بوده و هست. من خودم به شخصه خیلی ناراحت بودم از اینکه می خواهند در بازی با ما خداحافظی کنند اما خدا را شکر خوشحالم که هم تیمیهایش او را منصرف کردند و خداحافظی نکرد.

تبریزی در پایان درباره بازی با نفت در هفته نهم گفت: بازی سختی داریم. نفت تهران با هدایت علی دایی تیم بسیار خوبی است اما ما هم انگیزه زیادی داریم تا به روند رو به رشد خود ادامه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج