جاباما
۴۰۵۵۷۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

شرکت بیش از ۶ میلیون خانوار در سرشماری

رئیس مرکز آمار ایران گفت: شمار ثبت نام کنندگان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تا ساعت ۶ صبح امروز (یکشنبه) به ۶ میلیون و ۲۱۰هزار خانوار رسید که ۲۱ میلیون نفر جمعیت کشور را در بر می گیرد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مرکز آمار ایران گفت: شمار ثبت نام کنندگان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تا ساعت ۶ صبح امروز (یکشنبه) به ۶ میلیون و ۲۱۰هزار خانوار رسید که ۲۱ میلیون نفر جمعیت کشور را در بر می گیرد.

«امیدعلی پارسا» امروز (یکشنبه) از افرادی که هنوز به طور اینترنتی در هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام نکرده اند، خواست هرچه زودتر برای این امر اقدام کنند.
مهلت ثبت نام اینترنتی تا بیست و هفتم مهرماه تمدید شده است و پس از آن سرشماری حضوری از بیست و هشتم مهرماه به مدت یک ماه در سراسر کشور آغاز می شود.
پارسا ادامه داد: همچنان استان های سمنان، بوشهر، خراسان جنوبی، یزد، کردستان و سیستان و بلوچستان از هدف تعیین شده فراتر رفته اند.
به گزارش ایرنا، چنانچه 35 درصد مردم در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند، جمهوری اسلامی ایران در شمار کشورهای توسعه یافته به لحاظ آماری قرار می گیرد.
وی توضیح داد: تا روز گذشته 20.5 درصد خانوارهای ایرانی و 21.5 درصد جمعیت کشور در سرشماری اینترنتی شرکت کرده اند.
بنابراین مرکز آمار ایران ثبت نام اینترنتی هشت میلیون و 881 هزار خانوار را هدف گذاری کرده و سهم هر استان نیز تعیین شده است.
رئیس مرکز آمار ایران یادآوری کرد یک هزار نفر از افرادی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند، با قرعه کشی از جایزه 10 میلیون ریالی برخوردار می شوند.

وی افزود: ششمین مرحله قرعه کشی برای جایزه 10 میلیون ریالی امروز برگزار می شود و به یکصد نفر از خانوارهای انتخاب شده، از طریق پیامک 300000 اطلاع رسانی می شود.

۵۰۰ جایزه ١٠ میلیون ریالی نیز برای مدیران مدارسی در نظر گرفته شده است که بتوانند خانوارهای دانش آموزان را به پرکردن اینترنتی سرشماری تشویق کنند.
همه خانوارهایی که به شکل اینترنتی اطلاعات آماری خود را تکمیل کنند، از ۲ گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند می شوند.
سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن قرار بود تا بیست و چهارم مهرماه ادامه داشته باشد که این مهلت دیروز برای سه روز تمدید شد.
بر اساس برنامه ریزی مرکز آمار ایران، از بیست و هشتم مهر تا بیست و هشتم آبان ماه هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش حضوری با استفاده از تبلت انجام می شود.
مرکز آمار ایران اعلام کرده است خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل آن را ارایه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند.
خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari۹۵.ir ثبت کنند.

بر اساس پیش بینی انجام شده، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه و نتایج تفصیلی آن مرداد سال ۱۳۹۶ منتشر می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چکار دارین چند نفریم

    • بدون نام

      آخه مرده متحرک شمارش میخواد

    • بدون نام

      ميخوان محاسبه کنن چقد گرون کنن تاچقدگیرشون بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج