۴۰۵۶۶۶
۱ نظر
۵۰۳۲
۱ نظر
۵۰۳۲
پ

رونمایی از جدیدترین تبلت سامسونگ

به تازگی سامسونگ یکی از محصولات خود را که تبلت TabPro S Gold Edition با پردازنده اسکای لیک، ویندوز ۱۰ و حافظه SSD است به بازار عرضه کرد.

وب سایت کلیک: به تازگی سامسونگ یکی از محصولات خود را که تبلت TabPro S Gold Edition با پردازنده اسکای لیک، ویندوز ۱۰ و حافظه SSD است به بازار عرضه کرد.
رونمایی از جدیدترین تبلت سامسونگ

اخیرا سامسونگ نسل جدیدی از تبلت‌ های خود را با نام گلکسی TabPro S Gold Edition معرفی کرده است. این تبلت ‌های جدید در کنار قطعات سخت افزاری قدرتمند و جدید ظاهر زیبایی نیز دارند. سامسونگ قصد دارد با استفاده از رنگ‌ آمیزی جدید و عملکرد عالی در انجام محاسبات مختلف، تاثیرات مناسبی را بر روی کاربران بگذارد.

رونمایی از جدیدترین تبلت سامسونگ

هر چند حافظه رم و داخلی این تبلت ‌ها نسبت به نسخه‌ های قبلی دو برابر شده اما سامسونگ قیمت این محصول خود را فقط ۱۰۰ دلار افزایش داده است. TabPro S Gold Edition یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی Super AMOLED با وضوح عالی ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی دارد. به همین دلیل از نظر فناوری موجود در صفحه نمایش، این تبلت دارای شباهت زیادی با محصولات دیگر سامسونگ است.

در بخش پردازنده نیز با یکی از جدید ترین محصولات اینتل یعنی تراشه‌ های Skylake Core M روبرو هستیم که در بهترین حالت سرعت ۲٫۲ گیگا هرتز را در اختیار کاربران قرار می ‌دهد. حضور این تراشه‌ های قدرتمند و همچنین سیستم عامل ویندوز ۱۰ باعث می ‌شود که بتوانیم بسیاری از کاربرد های لپ ‌تاپ های امروزی را به این محصول بسپاریم. این تبلت همچنین از ۴ گیگا بایت حافظه رم برخوردار است و می‌ تواند در صورت نیاز کاربران به ۸ گیگا بایت نیز ارتقا پیدا کند. سامسونگ در بخش ذخیره‌ سازی اطلاعات نیز از درایو های پرسرعت SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگا بایت استفاده کرده است.

بلوتوث ۴٫۱، ارتباط NFC، دو دوربین ۵ مگا پیکسلی، اتصال Wi-Fi، وزنی در حدود ۶۹۰ گرم و ضخامت ۶٫۳ میلی متر از ویژگی‌ های فوق العاده این محصول سامسونگ است. باتری این تبلت نیز ظرفیت ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعت دارد و طبق اطلاعات منتشر شده می تواند با هر بار شارژ کامل در حدود ۱۰٫۵ ساعت کاربران را همراهی کند.

رونمایی از جدیدترین تبلت سامسونگ

یکی از نسخه‌ های این تبلت از اتصال LTE و سیم کارت نیز پشتیبانی ‌می‌ کند تا کاربرانی که علاوه بر Wi-Fi به ارتباطات دیگری نیز نیاز دارند مشکلی نداشته باشند. نسخه اصلی از تبلت Galaxy TabPro S هم اکنون ۹۰۰ دلار قیمت دارد با افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت، این تبلت جدید قرار است با برچسب قیمت ۱۰۰۰ دلار در دسترس کاربران قرار بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام شما که زحمت میکشید یه کم اطلاعات دقیق تر ی هم در مورد آنها به اشتراک بگذارید مثل قیمت کارایی و...ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج