جاباما
۴۰۵۹۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دکمه‌ هوم آیفون ۷ را چگونه درست کنیم؟

دکمه‌ی خانه‌ی آیفون ۷ مانند مدل‌های قبلی حرکت نمی‌کند. حتی زمانی که برای اولین‌بار با آن کار می‌کنید، حس عجیبی خواهید داشت که پس از مدتی به آن عادت خواهید کرد؛ اما به نظر می‌رسد که این دکمه خیلی زود خراب می‌شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: دکمه‌ی خانه‌ی آیفون ۷ مانند مدل‌های قبلی حرکت نمی‌کند. حتی زمانی که برای اولین‌بار با آن کار می‌کنید، حس عجیبی خواهید داشت که پس از مدتی به آن عادت خواهید کرد؛ اما به نظر می‌رسد که این دکمه خیلی زود خراب می‌شود.
دکمه‌ هوم آیفون 7 را چگونه درست کنیم؟
در گزارشی که در سایت MacRumors منتشر شده، دکمه‌ی خانه‌ی آیفون ۷ خراب شده و به همین دلیل دیگر نمی‌شود با گوشی کار کرد. این سایت یک راه حل برای این موضوع در نظر گرفته که استفاده از دکمه‌ی خانه‌ی مجازی است. این ویژگی قبلا هم در آیفون‌های وجود داشت و در چنین شرایطی یک راه‌کار خوب به حساب می‌آید.

دکمه‌ هوم آیفون 7 را چگونه درست کنیم؟
پیام‌ خرابی دکمه‌ خانه‌ آیفون ۷

البته میزان خرابی در دکمه‌ی خانه‌ی آیفون‌های قبلی بیشتر از مدل جدید است. مدل جدید درواقع دکمه نیست و یک سنسور تشخیص اثر انگشت و تشخیص فشار است که کارهای مختلفی انجام می‌دهد؛ اما به هر حال از آنجایی که این دکمه یکی از پرکاربردترین بخش‌های آیفون است، زود خراب می‌شود. پس باید در زمان کار کردن با آن احتیاط کنید. اگر هم خراب شد استفاده از دکمه‌ی خانه‌ی مجازی روی آیفون یک راه‌کار بسیار مفید خواهد بود.

برای فعال کردن دکمه‌ی مجازی باید به قسمت تنظیمات و منوی General بروید. در این قسمت منوی Accessibility را پیدا کنید. در این منو به قسمت Assistive Touch بروید و گزینه‌ی Assistive Touch را روشن کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج