۴۰۶۰۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمله هواداران اینتر به ایکاردی

گروهی از هواداران متعصب اینتر، از مهاجم آرژانتینی‌شان که در هفته جاری خشم آنها را برانگیخت، زهر چشمی جدی گرفتند.

خبرگزاری تسنیم: گروهی از هواداران خشمگین اینتر که تعدادشان حدود ۴۰ نفر بود، تلاش کردند به خودروی ایکاردی در خارج از منزل او حمله کنند و یک بنر که روی آن پیامی تهدید‌آمیز برای مهاجم آرژانتینی نراتزوری نوشته بود را هم در معرض دید او نصب کردند.

تنش‌ در روابط میان هواداران اینتر و ایکاردی از دو سه روز پیش به اوج رسید چرا که او در کتاب شرح حالش نوشت به خاطر اهانت به گروهی از هواداران معترض نراتزوری در ماه فوریه سال ۲۰۱۵، به قهرمان رختکن اینتر تبدیل شده است.

هواداران متعصب اینتر موسوم به هواداران «قوس شمالی» (ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا)، ایکاردی را به دروغ گفتن درباره بخش‌هایی از داستان درگیری‌اش با آنها، متهم کرده‌اند. در همین حال ایکاردی در اینستاگرام تأیید کرده که به یکی از اعضای باشگاه اینتر گفته که اگر هواداران بخواهند به او حمله کنند، ۱۰۰ خلافکار از آرژانتین را مأمور خواهد کرد تا همه کسانی که قصد تعرض به او را دارند را به قتل برسانند.

به نظر می‌رسد شرایط حالا از کنترل خارج شده چرا که هواداران اینتر اولین حمله‌شان را علیه ایکاردی ترتیب دادند. آنها روی بنری که در اطراف خانه ایکاردی نصب کرده‌اند، نوشته‌اند: ما اینجا هستیم....زمانی که دوستان آرژانیتنی‌ات برسند، به ما هشدار می‌دهی یا می‌خواهی مثل بزدل‌ها به ما حمله کنی؟

در همین حال شبکه تلویزیونی «۷گلد» گزارش کرده که در حدود ۴۰ هوادار متعصب و خشمگین اینتر بعد از باخت خانگی ۲ بر یک این تیم برابر کالیاری که در آن ایکاردی یک پنالتی را هم خراب کرد، خودشان را به خانه او رسانده‌اند و به محض رسیدن مهاجم آرژانتینی تیم‌شان سعی کردند به سوی خودروی او حمله کنند اما دخالت یک مأمور مسلح پلیس ایتالیا برای محافظت از ایکاردی اجازه نداد درگیری شکل بگیرد.

وندا نارا، همسر و مدیربرنامه‌های ایکاردی درباره این اتفاق به سایت «اف‌سی‌اینتر۱۹۰۸» گفت: «وقتی مائورو به خانه برگشت، هیچ اتفاقی رخ نداد. ما بدون هیچ مزاحمتی به خانه‌مان برگشتیم.»

باشگاه اینتر اعلام کرده که امروز با ایکاردی جلسه برگزار خواهد کرد و احتمالاً بازوبند کاپیتانی تیم را از او پس خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج