۴۰۶۰۷۲
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

بازیگری که پیشنهاد GEM را نپذیرفت

کوروش تهامی بازیگر سینما گفت شرایط حال حاضر را هر طور که هست تحمل می‌کنم حتی کم کاری‌ها را به جان می‌خرم تا در کارهایی بازی کنم که بعدها بتوان از آن‌ها به عنوان یک مرجع یاد کرد.

خبرگزاری میزان: کوروش تهامی بازیگر سینما گفت شرایط حال حاضر را هر طور که هست تحمل می‌کنم حتی کم کاری‌ها را به جان می‌خرم تا در کارهایی بازی کنم که بعدها بتوان از آن‌ها به عنوان یک مرجع یاد کرد.
بازیگری که پیشنهاد GEM را نپذیرفت

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به طور مستقیم که نه اما پیشنهاد همکاری با شبکه جم به من هم شده است.

بازیگر سریال «زیر تیغ» ادامه داد: بازیگری برای من چه در تلویزیون و چه در سینما بسیار جدی است. من هم مشکلات بیکاری را بسیار کشیده ام و می دانم که این شرایط به چه صورت برای بازیگران اتفاق می افتد و بازیگر کم کار یا بیکار می شود.

بازیگر فیلم سینمایی «به رنگ ارغوان» افزود: البته باید بگویم که برخی از این کم کاری یا بیکاری ها را خودم انتخاب کردم چون نمی خواهم در هر کاری و به هر قیمتی بازی کنم. بازیگری دغدغه من است و سعی می کنم در کارها از لحظه لحظه اتفاقاتی که می افتد بیاموزم و لذت ببرم.

تهامی ادامه داد: به همین علت است که من حاضر نمی شوم در هر کاری حاضر شوم. من به دنبال تجربه هایی مثل فیلم به رنگ ارغوان و یا رگ خواب در بازیگری هستم. البته گاهی پیش می آید که آدم مجبور به بازی در کارهای سطحی هم می شود اما آن کار را هم نباید سرسری انتخاب کرد.

بازیگر فیلم رگ خواب تصریح کرد: من جای آدم ها نیستم و نمی توانم بابت کارهایی که می کنند نظر بدهم اما در مورد من آن چیزی که از سینما می خواهم و آن ایده آل و توقعی که دارم در شبکه هایی مثل جم محقق نمی شود. ممکن است این شبکه مدتی از لحاظ مالی بازیگری را حمایت کند اما هیچ وقت در چنین شبکه برای یک بازیگر اتفاق ویژه ای نخواهد افتاد.

او خاطرنشان کرد: من شرایط حال حاضر را هر طور که هست تحمل می کنم تا کم کاری ها را به جان می خرم تا در کارهایی بازی کنم که بعد ها بتوان از آنها به عنوان یک مرجع یاد کرد.

گفتنی است کوروش تهامی به تازگی بازی در فیلم «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله را در کنار لیلا حاتمی به پایان رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      من به اندیشه وفکرشماوامسال شماافتخار میکنم

    • ایرانی

      آفرین به غیرت و شرف و فرهنگت

    • بدون نام

      نیمی از جوانان ما بیکارند حالا این بازیگران یه مدت بیکار باشند چیزی میشه مگه

    • فنچ

      افرین،این شبکه ها اول پیشنهاد های خوب می دهند بعد که بازیگر از چشم مردم افتاد ودر کشور خودش حتی همان پیشنهادهای کم را هم از دست داد اورا به حال خودش رها میکنند،ای کاش تهیه کنندگان استانی در کنار بازیگران استان خودشان به بازیگران مجرب تهرانی هم پیشنهاد کار ميدادند تا هر کس وناکسی از بیکاریشان برای منافع خودش سو استفاده نکند

    • اکبری

      هرکی‌بیکار میشه میگه پیشنهاد داشتم از جم،بدون اینکه مدرکی چیزی از این پیشنهاد ها رو کنه،اگر به حرف هست منم پیشنهاد بازی در سریال بازی تاج و تخت داشتم

    • بدون نام

      خیلیم اشتباه کرده قبول نکرده مگه یک پزشک ایرانی در یک کشور خارجی کار میکنه باید بگیم وطن فروش که بیمارهای کشور خودشو مداوا نمیکنه ؟

    • بدون نام

      بایدقبول میکرد میرفت فیلمای ایرانی یه قسمت اولشو ببینی اخرش معلومه همش درمورد زن گرفتن.......خسته کننده شده تلویزیون ایران .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج