۴۰۶۰۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آیا اپل از ویژگی های بد مایکروسافت تقلید می کند؟

اپل تصمیم گرفته است تا مسیر ویندوز ۱۰ مایکروسافت را دنبال کند. فناوری که باعث خواهد شد تا آخرین نسخه از macOS Sierra به صورت خودکار بر روی سیستم های mac کاربران دانلود شود.

وب‌سایت کلیک: اپل تصمیم گرفته است تا مسیر ویندوز ۱۰ مایکروسافت را دنبال کند. فناوری که باعث خواهد شد تا آخرین نسخه از macOS Sierra به صورت خودکار بر روی سیستم های mac کاربران دانلود شود. با این وجود این امکان برای کابران وجود دارد تا تنظیمات مربوط به دانلود خودکار را در App Store تغییر دهند.

آیا اپل از ویژگی های بد مایکروسافت تقلید می کند؟
بلافاصله بعد از این که آیفون ها از انفجارهای صورت گرقته در گلکسی نوت ۷ سامسونگ الهام گرفتند، اپل تصمیم گرفت تا یکی از ویژگی های بحث برانگیز را از رقیب دیرینه خود یعنی مایکروسافت کپی کند. در واقع اپل سیستم دانلود خودکار macOS Sierra را در سیستم عامل خود که پیش تر OS X نامیده می شد همانند ویندوز ۱۰ مایکروسافت پیاده سازی می کند.

اگر کامپیوتر مک شما فضای کافی داشته باشد، بنابراین به صورت خودکار سیستم عامل جدید دانلود خواهد شد. با این حال این کاربر است که در نهایت باید اجازه نصب را بر روی مک صادر کند. سیستم عامل Sierra به صورت خودکار بر روی کامپیوترهای مک که دارای سیستم عامل OS X 10.11.5 یا۱۰٫۱۱٫۵٫ هستند، دانلود خواهد شد. البته همانطور که پیش تر نیز گفته شد، شما می توانید ویژگی دانلود خودکار را از طریق App Store خاموش کنید. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که تیک گزینه Download newly available updates in the background را بردارید. هم چنین شما می توانید installer را حذف کنید. اگر فضای حافظه مک شما پر شده باشد، macOS Sierra installer به صورت خودکار حذف خواهد شد.

آیا اپل از ویژگی های بد مایکروسافت تقلید می کند؟

اپل زمان خاصی برای دانلود در نظر نگرفته است و این دانلودها به صورت تصادفی و در زمان های مختلفی انجام می شوند. بنابراین کاربران باید در طول هفته انتظار دانلودmacOS Sierra را داشته باشند.

این مسئله باعث شد آپدیت macOS Sierra ، ۲ هفته پس از این که این سیستم عامل در بازار در دسترسی عموم قرار گرفت، به صورت دانلود ارائه شود. این تغییر رویه باعث خواهد شد تا سیستم عامل مک همانند iOS و tvOS شود که به صورت خودکار آپگریدهای بزرگ را بر روی دستگاه ها دانلود می کنند.

البته مایکروسافت نیز به طور مشابه با این انتقادهای پر سر و صدا مواجه شد. در واقع این انتقادها از زمانی آغاز شد که Windows ۱۰ installer بدون رضایت کاربر بر روی سیستم عامل های ویندوز ۷ و ویندوز ۸٫۱ به صورت خودکار دانلود می شد. شرکت اپل نیز به منظور مقابله کردن با این انتقادها سند پشتیبانی خود را تغییر داد و در آن به این موضوع اشاره کرد: زمانی که شما از Hotspot استفاده می کنید، دانلودهای حجیم انجام داده نخواهد شد.

macOS Sierra به عنوان یک پیشرفت عالی و کامل برای دستگاه های دسکتاپ اپل به شمار می رود. در این سیستم عامل ویژگی های کاربردی و مفیدی از جمله Siri، Apple Pay، picture-in-picture، auto-unlocking و غیره در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج