۴۰۶۱۱
۵ نظر
۵۱۹۱
۵ نظر
۵۱۹۱
پ

افشای فساد اخلاقی مجری BBC فارسی

نفیسه کوهنورد، مجری برنامه «نوبت شما» در بی‌بی‌سی فارسی درباره گزارش‌هایی که اخیرا در رابطه با فساد اخلاقی میان پرسنل بی‌بی‌سی فارسی منتشر شده است، آب پاکی را روی دست کسانی ریخته که تا‌کنون تلاش می‌کردند این روابط را انکار کنند.

روزنامه وطن امروز: نفیسه کوهنورد، مجری برنامه «نوبت شما» در بی‌بی‌سی فارسی درباره گزارش‌هایی که اخیرا در رابطه با فساد اخلاقی میان پرسنل بی‌بی‌سی فارسی منتشر شده است، آب پاکی را روی دست کسانی ریخته که تا‌کنون تلاش می‌کردند این روابط را انکار کنند و ضمن عادی دانستن روابط ضربدری جنسی میان همکاران این شبکه، گفته است: درباره رابطه من با همکارانم نوشتین؛ روابط ضربدری یا زیگزاگی که برادران اطلاعاتی به ما نسبت دادن در اینجا یک امر طبیعی و عادی است و مختص به من نیست.

این رابط سازمان جاسوسی انگلیس ضمن تمسخر فرهنگ ایرانی و با اشاره به اینکه چیزی به نام رابطه نامشروع نداریم، نوشته است: این فرهنگ ایرانی هست که از تمدن جهانی عقب مونده و نمی‌خواد خودش رو به فرهنگ جهانی برسونه و هنوز روابط را در مشروع و نامشروع تعریف می‌کنه.

افشای فساد اخلاقی مجری BBC فارسی

بحث فساد اخلاقی در بخش فارسی بی‌بی‌سی همچون بخش انگلیسی آن این روزها سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی را پر کرده است. در مواردی این روابط حالت تجاوزگونه به خود گرفته به گونه‌ای که پرونده‌های شکایتی در دادگاه‌های بریتانیا و آمریکا در این باره مفتوح شده است. آش این فساد چنان شور شده است که صدای ضدانقلاب را نیز درآورده، از جمله شهرام همایون، ضدانقلاب خارج کشور که اخیرا در وب شخصی خود گفته بود: «پرونده بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا برای همگان مشخص است.

شبکه‌ای که در آن دختران ایرانی طعمه هوسرانی صادق صبا می‌شوند آیا جایگاهی برای سردادن آزادی انسان‌هاست؟» وی می افزاید: «آیا یک ایرانی وطن‌پرست می تواند بپذیرد در شبکه‌ای کار کند که دختر ایرانی مورد تجاوز قرار گرفته را طرد کرده و به مجری تجاوزگر پست بالاتر می‌دهند؟» او در ادامه به صادق صبا و مسعود بهنود اشاره کرده و گفته است: «به نظر من افرادی مثل صادق صبا و مسعود بهنود که برای به دست آوردن مناصبی در بی‌بی‌سی فارسی، دست از عقاید خود برداشتند و بهایی شدند، نان به نرخ روزخور و فاحشه فکری هستند».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا نظر هارو درج نميكنيد متاسفم براتون

    • محمد

      این چیزا نیاز به گفتن نداره
      همه دنیا میدونن که فقط زنای ایرانی اصیل پاکدامنن و این ... غیر ایرانی و روشن الحال

    • بدون نام

      خدا لعنت كنه اين زن رو با اين حرفاش آبروي ايرانيها رو برده

    • بدون نام

      "ضمن عادی دانستن روابط ضربدری جنسی میان همکاران این شبکه، گفته است: درباره رابطه من با همکارانم نوشتین؛ روابط ضربدری یا زیگزاگی که برادران اطلاعاتی به ما نسبت دادن در اینجا یک امر طبیعی و عادی است و مختص به من نیست"
      مهدی جان عزیزم چی کار کنیم.ببین کار به کجا کشیده

    • بدون نام

      هیچکس نمیخواد قبول کنه
      چون حقیقت تلخه
      آخه یه عمره بنای خبریشون رو به این شبکه کثیف گذاشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج