۴۰۶۲۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اهدای جایزه بنیاد فیلم بریتانیا به یک سیاهپوست

استیو مک‌کوئین، فیلمساز اسکاری و هنرمند تحسین شده معاصر اولین کارگردان یا تهیه‌کننده سیاهپوستی است که این جایزه معتبر را دریافت می‌کند.

خبرگزاری صبا: استیو مک‌کوئین، فیلمساز اسکاری و هنرمند تحسین شده معاصر اولین کارگردان یا تهیه‌کننده سیاهپوستی است که این جایزه معتبر را دریافت می‌کند.
اهدای جایزه بنیاد فیلم بریتانیا به یک سیاهپوست
استیو مک‌کوئین، فیلمساز و فیلمنامه‌نویس در روز شنبه جایزه عضویت بنیاد فیلم بریتانیا را از دست دوست و همکار خود، مایکل فسبندر در مراسمی پرستاره که به این دوره از جشنواره فیلم لندن پایان داد دریافت کرد. مک‌کوئین اولین کارگردان یا تهیه کننده سیاهپوستی است که این جایزه افتخاری صنعت سینما را دریافت کرده است.

کارگردان «دوازده سال بردگی» این دستاورد خود را به همراه همسر تهیه‌کننده‌اش، بیانکا استیگتر و دوستان و خانواده خود در مهمانی شام با حضور ستارگانی چون آلیشیا ویکاندر، گوگو امباتا-را، آنا فریل، لیلی جیمز، دیوید تننت و مایکل شین که مراسم اعطای جوایز را میزبانی کرد جشن گرفت.

مک‌کوئین که در لندن به دنیا آمده و بیشتر با داستان حماسی خود درباره تقلای یک برده برای آزادی در دوران پیش از جنگ داخلی آمریکا در میان هواداران شناخته می‌شود با دریافت این جایزه به جمع دارندگان آن، از جمله کیت بلانشت که سال گذشته . استفن فریرز کارگردان که در سال ۲۰۱۴ این جایزه را از آن خود کردند، اضافه شد. پیش از آن سر کریستوفر لی توانست این جایزه معتبر را بدست آورد.

مک‌کوئین ضمن دریافت جایزه، تنوع‌طلبی را تشویق کرد و خود را مردی از طبقه کارگر توصیف کرد. او گفت: "دوچیز وجود دارد که من واقعا می‌دانم. یکی اینکه من سیاهپوست هستم و دومی اینکه من یک لندنی هستم. چیزهای دیگر را نمی‌دانم. اما این را می‌دانم که من امکان کند و کاو و بی‌مهابا بودن و دست به تجربه و آزمایش زدن را با نرفتن به دانشگاه برای خود فراهم کردم."

او ادامه داد: "من آزادی تجربه کردن را داشتم... به نظرم وظیفه ما افراد حاضر در این سالن این است که درها را برای کسانی که با همه شانس‌ها روبه‌رو نیستند باز نگه داریم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج