جاباما
۴۰۶۴۰۴
۳ نظر
۵۰۷۲
۳ نظر
۵۰۷۲
پ

خودروهای جنگی پیشمرگه های کرد در موصل

جنگ یکی از بدترین اتفاقات ممکن در زندگی بشر بوده و هست، اما در طول جنگ های مختلف همیشه شاهد درخشش نوابغ در زمینه های گوناگون بوده ایم.

وب سایت دیجیاتو - جنگ یکی از بدترین اتفاقات ممکن در زندگی بشر بوده و هست، اما در طول جنگ های مختلف همیشه شاهد درخشش نوابغ در زمینه های گوناگون بوده ایم. از یک سو سلاح های جدید و از سوی دیگر وسایل دفاعی جدید ساخته می شوند، به همین روش انسان ها از ساخت تیر و کمان به ساخت اسلحه ها و کشتی های جنگی و هواپیما های جنگنده و موشک های زمین به هوا و بمب اتمی رسیده اند. در سال های اخیر جنگ در عراق با سرعت زیادی گسترش پیدا کرده و همین باعث شده تا برای ساخت خودرو های زرهی جدید در زمان کوتاه از فیلم های هالیوودی الهام گرفته شود.
خودروهای جنگی پیشمرگه های کرد در موصل

در حالی که جنگ برای آزادسازی شهر موصل آغاز شده است و نیرو های پیشمرگه کرد نیز در این عملیات حضور دارند بخشی از این نیرو ها در راستای آمادگی زرهی برای حضور در این عملیات دست به تجهیز و تقویت خودرو های زرهی خود زده اند. بنا به گزارش مجله DRIVE نیرو های پیشمرگه تانک های دست ساز خود را زره پوش کرده و تعدادی مسلسل و حتی موشک انداز نیز به آنها افزوده اند. همچنین برای بهره از تاثیرات روانی خودرو هایشان را به رنگ سیاه رنگ آمیزی کرده اند.
خودروهای جنگی پیشمرگه های کرد در موصل

شهر موصل طی چندین سال گذشته به یکی از بزرگ ترین و قوی ترین مواضع نیرو های داعش تبدیل شده است. نیرو های پیشمرگه کرد امیدوارند تا با استفاده از ایده هایی که از خودرو های زرهی فیلم MAD MAX در ساخت این خودرو ها بکار برده اند بتوانند توان نظامی کافی برای مقابله با تروریست های داعش و بیرون راندن آنها در عملیات آزادسازی شهر موصل داشته باشند. این عملیات از صبح امروز توسط نیرو های عراقی و با همکاری دیگر نیرو ها از جمله پیشمرگه های کرد آغاز شده است.
خودروهای جنگی پیشمرگه های کرد در موصل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      درود بر شرفشون که هرجای دنیا غیرت و مردی کرد بودنشون رو به دنیا نشون داده اند

    • وریا

      زنده باد پیشمرگه
      مرگ بر داعش و اسلام دروغینش

    • بدون نام

      خدا از این داعشیهارو باسرکرده پستشون که بانام اسلام محمدی دارند ملتهای بیگناهو بخاکوخون میکشندرا بااون ابوبکرالبغدادی رااز روزمین وزمان برشون داره وبه قعرجهنم بیندازه تشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج