۴۰۶۵۸۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

وجود ۳۵۰ دختر در معرض خطر در کشور

معاون دفتر آسیب‌ دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲ هزار نفر از زنان در معرض خشونت تحت پوشش قرار گرفتند، اضافه کرد: تعداد ۳۱ مرکز شبانه‌ روزی خانه سلامت برای دختران در معرض خطر در کشور وجود دارد و ۳۵۰ نفر نیز در سال‌ جاری پذیرش شده‌اند.

روزنامه ایران: معاون دفتر آسیب‌ دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲ هزار نفر از زنان در معرض خشونت تحت پوشش قرار گرفتند، اضافه کرد: تعداد ۳۱ مرکز شبانه‌ روزی خانه سلامت برای دختران در معرض خطر در کشور وجود دارد و ۳۵۰ نفر نیز در سال‌ جاری پذیرش شده‌اند.
مجید ارجمندی، زنان آسیب‌دیده که تحت پوشش این سازمان هستند را ۱۶۰۰ نفر در سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود تا کیفیت و وضعیت مکان‌های نگهداری و خدمات ارائه‌ شده ارتقا یابد چرا که هر چه شیوه‌های جدید مددکاری اعمال شود نیروهای قهریه خنثی و افراد به دامن خانواده بازخواهند گشت.
وی همچنین از وجود ۱۹۶ مرکز کاهش طلاق در کشور خبر داد و گفت: ۱۵۰ هزار نفر از مشاوره‌های مراکز کاهش طلاق سازمان بهزیستی استفاده کرده‌اند.وی برنامه‌ریزی بر محور خانواده را از اولویت‌های این سازمان دانست و ادامه داد: ازآنجا که افراد مختلف تحت پوشش معاونت هستند نیازمند نیروهای تخصصی هستیم تا به‌صورت کارشناسی شده مشکلات مختلف برطرف شود. او آمار کودکان خیابانی تحت پوشش سازمان بهزیستی را ۹ هزار نفر اعلام کرد و افزود: تعداد ۴ هزار نفر از این کودکان در سال اخیر جذب‌شده‌اند و باقی کودکان نیز، مهارت‌های توانمندسازی را آموزش می‌بینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      به خدا قسم نباید توی کشور ما این چیزها باشه! چرا مسوولان خود را به خواب زده اند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج