۴۰۶۶۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طاهری: بابت آن اظهارات به چوک تذکر داده‌ایم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: یکسری مطالب اساسا نباید منعکس شود اما ما به مربی تیم تذکرات لازم را داده‌ایم تا شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشیم.

خبرگزاری فارس: علی‌اکبر طاهری در خصوص اظهارات منتسب به سرتن چوک مربی تیم فوتبال پرسپولیس در اینستاگرام و جنجال‌هایی که بعد از گفت‌وگوی خصوصی او با یک هوادار درباره بازی کردن رامین رضاییان در تیم ملی به وجود آمده، گفت: باشگاه پرسپولیس باید در آرامش به کار خود بپردازد و اساسا نباید چنین مطالبی حتی منعکس شود. مطرح شدن چنین اظهاراتی درست نیست و ما تذکرات لازم را به این مربی دادیم تا دیگر شاهد چنین اتفاق‌هایی نباشیم.

وی درباره وضعیت پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر در پایان هفته هشتم ادامه داد: ما خدا را شکر می‌کنیم. شرایط به گونه‌ای است که بچه‌های تیم زحمات زیادی می‌کشند و از طرفی هم کادر فنی همه وقت خود را برای پیشبرد اهداف پرسپولیس می‌گذارد. قطعا در این میان نیاز به حمایت هواداران داریم و با حمایت آنها و پشتیبانی از تیم می‌توانیم با گرفتن پیروزی‌های بعدی دل آنها را شاد کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار روز پنج‌شنبه این تیم مقابل استقلال خوزستان در اهواز اظهار داشت: من به بازیکنان هم گفته‌ام که همه بازی‌های لیگ حساس است و می‌بینیم که چه رقابت فشرده‌ای در لیگ ایران وجود دارد. قطعا بازی مقابل استقلال خوزستان که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر است آسان نیست هر چند که همه بازی‌ها برای همه تیم‌ها سخت است و شما نمی‌توانید از قبل نتیجه‌ای را پیش‌بینی کنید. بازیکنان همانطور که تا الان زحمت کشیده‌اند باید همه سعی و تلاش خود را انجام دهند تا در این بازی هم به پیروزی برسند. به هر حال می‌دانیم که بازی مقابل پرسپولیس برای همه تیم‌ها حساسیت بیشتری دارد و با انگیزه بیشتری به مصاف ما می‌آیند. بازیکنان هم باید با تمرکز و درک شرایط آماده رقابت‌ها باشند تا یک برد دیگر کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج