جاباما
۴۰۶۷۰۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

با ۷۵۰ هزار دلار یک کوروت الکتریکی برانید

شاید شما هم نام Genovation را شنیده باشید. این کمپانی که در مریلند آمریکا قرار دارد، چندی پیش یک کوروت C۶ تمام الکتریکی ساخت که از حداکثر سرعتی برابر با ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت برخوردار است. حالا، این کمپانی مشغول ساخت کوروت تمام الکتریکی دیگری است که برگرفته از C۷ Grand Sport است.

وب سایت تک شات: شاید شما هم نام Genovation را شنیده باشید. این کمپانی که در مریلند آمریکا قرار دارد، چندی پیش یک کوروت C۶ تمام الکتریکی ساخت که از حداکثر سرعتی برابر با ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت برخوردار است. حالا، این کمپانی مشغول ساخت کوروت تمام الکتریکی دیگری است که برگرفته از C۷ Grand Sport است.
با 750 هزار دلار یک کوروت الکتریکی برانید

به گفته Genovation، این خودروی جدید که نام GXE بر آن نهاده شده از موتوری مشابه موتور پروژه C۶ این کمپانی برخوردار خواهد بود؛ موتوری با ۶۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ پوند فوت گشتاور. این مشخصات به این معناست که این خودرو از باتری ۴۴ کیلووات ساعتی بهره می برد که می تواند سرعتی معادل ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت را در طول مسافتی برابر با ۲۱۰ کیلومتر خلق کند. Genovation ادعا می کند که این خودرو از توزیع وزن ۵۰/۵۰ و مرکز ثقل کم ارتفاعی برخوردار است و بنابراین عملکرد آن در پیچ ها با کوروت برابری خواهد کرد.

با 750 هزار دلار یک کوروت الکتریکی برانید

Genovation در مورد این خودرو سیاستی متفاوت با C۶ را پیش گرفته و قصد دارد فقط ۷۵ نمونه از C۷ GXE را تولید کند. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو ۷۵۰ هزار دلار است که حدود ۵۰% از قیمت خرده فروشی لامبورگینی آوانتادور بیشتر است.

علاقمندانی که قصد دارند با خرید این خودرو به محیط زیست نیز کمک کنند، می توانند هم اکنون با ۲۵۰ هزار دلار پیش پرداخت یکی از این کوروت ها را از آن خود کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا من نون شب ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج