۴۰۶۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

۵ محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم

اپل در سال گذشته میلادی محصولات مختلفی همچون دو تبلت، نوت بوک و آیفون جدید معرفی و عرضه کرد. اکنون باید ببینیم این کمپانی پیشرو، در سال جدید چه محصولاتی را عرضه می کند.

5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم
برترین ها: اپل در سال گذشته میلادی محصولات مختلفی همچون دو تبلت، نوت بوک و آیفون جدید معرفی و عرضه کرد. اکنون باید ببینیم این کمپانی پیشرو، در سال جدید چه محصولاتی را عرضه می کند.

کارشناسان وب سایت پیپر جفری در تحلیل خود محصولاتی را نام برده اند که چندان مهم و برجسته نیستند. اما می توانند پایه گذار خط تولید جدیدی برای شرکت اپل باشند.


5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم


رادیو اپل، مارس 2013


شایعات تولید رادیو اپل از اکتبر سال گذشته میلادی بر سر زبان ها افتاد. به همین دلیل، خبر عرضه این محصول در اوایل سال 2013 میلادی چندان جای تعجب ندارد. این سرویس رایگان - که می تواند از طریق آگهی پول به دست بیاورد - احتمالا بخشی از آی تیونز و رقیب بزرگی برای پاندورا خواهد بود. درست یک روز پس از اعلام گزارش بلومبرگ نیوز از احتمال عرضه رادیو اپل در ماه اکتبر، سهام پاندورا 12 درصد کاهش پیدا کرد. تحلیل گران پیپر معتقدند، رادیو اپل همراه با محصول دیگری در ماه مارس امسال عرضه خواهد شد.



5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم


آی پد مینی با نمایشگر رتینا، مارس 2013


فقط در هفته اول فروش در ماه مارس سال گذشته، بیش از 3 میلیون آی پد با صفحه نمایش رتینا فروخته شد و بر اساس گزارشات وب سایت دیجی تایمز، بین 8 تا 10 میلیون آی پد مینی در اواخر سال 2012 میلادی فروش رفته است. با این میزان فروش و آمار خوبی که این تبلت ها داشته اند، کاملا منطقی است که اپل بخواهد در صدر بازار تبلت ها باقی بماند. در ماه مارس سال 2011 بود که اپل دومین آی پد خود و در سال 2012 آی پد با صفحه نمایش رتینا را عرضه کرد. نمایشگرهای رتینا از دیده شدن پیکسل های صفحه در فاصله دید معمولی جلوگیری می کند و تصاویر را با کیفیت عالی و بسیار زنده و شفاف نمایش می دهد. رزولوشن صفحه نمایش رتینای آی پد مینی موجود 1024 در 768 پیکسل است که با وضوح آی پد دو یکی است.



5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم


iOS 7، ژوئن سال 2013


کاربران اپل از اینکه در نسخه ششم سیستم عامل iOS، اپلیکیشن های نقشه گوگل و یوتیوب حذف شده بودند، بسیار عصبانی بودند. نقشه اپل که جایگزین نقشه گوگل شده بود بسیار بد کار می کرد به طوری که تیم کوک - مدیر اپل - در ماه سپتامبر به طور رسمی از همه کاربران عذرخواهی کرد و اعلام کرد تا برطرف کردن مشکلات این نرم افزار، از نرم افزار رقیب استفاده خواهند کرد. همین مساله باعث اخراج شدن مدیر نرم افزارهای موبایل - اسکات فورستال - نیز شد. اپل اکنون تحت فشار است تا iOS 7 را بسیار قدرتمندتر از نسخه های پیشین عرضه کند.



5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم


آی فون 5S، ژوئن 2013


مانستر و کلینتون معتقدند، آی فون 5S در سپتامبر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد اما دیگر گزارش ها حاکی از عرضه آن در ماه ژوئن هستند. باید بدانید، آی فون های 4S و 5 در ماه سپتامبر عرضه شدند. صرف نظر از تاریخ عرضه این گوشی، کاربران انتظار دارند دوربین و عمر باتری نسل بعدی آی فون بهبود بیابد. احتمالا 5S از نظر قد و اندازه و صفحه نمایش مشابه آی فون 5 است اما امکاناتی به آن اضافه می شود. اپل در هفته نخست عرضه آی فون 5 در ماه سپتامبر، بیش از 5 میلیون نسخه از آن را فروخت.



5 محصول جدید اپل که باید امسال منتظر آنها باشیم

تلویزیون اپل، نوامبر سال ۲۰۱۳


منظور از تلویزیون اپل، رسیور موجود این کمپانی به نام Apple TV نیست، منظور خود تلویزیون است. پیش از تعطیلات سال نوی میلادی، بیشتر کاربران و دوستداران برند اپل می دانستند که در سال ۲۰۱۳ باید منتظر تلویزیون اپل باشند. تحلیل گران در مورد این محصول اعتقاد دارند، تلویزیون اپل تا سال ها بدون برنامه خواهد بود. مانستر و کلینتون پیش بینی می کنند، تلویزیون های اپل در اندازه های ۴۲ تا ۵۵ اینچ و قیمت ۱۵۰۰ تا دو هزار دلار عرضه خواهند ش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج