جاباما
۴۰۶۷۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلیل زاده: می‌خواهند مرا در اصفهان خراب کنند

مدافع تیم سپاهان از هواداران این تیم خواست صبر و حوصله داشته باشند تا سپاهان دوباره به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر برگردد.

ورزش سه: شجاع خلیل زاده درباره نتایج ضعیف تیمش در هفته های گذشته، انتقادهایی که از سپاهان می شود، خداحافظی محرم نویدکیا و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

هواداران حق دارند ناراحت باشند

واقعیت این است که تیم ما در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده و هواداران سپاهان حق دارند ناراحت نباشند. به هر حال تیم ما همواره جزو مدعیان قهرمانی بوده و اینکه اکنون در چنین شرایطی قرار گرفته، قابل قبول نیست. با این وجود باید صبر داشته باشیم تا تیم به موفقیت برسد. تیم ما تغییرات زیادی داشته و به زودی با رسیدن به هماهنگی لازم می توانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

پاس من ایرادی نداشت

من نمی دانم چرا این روزها هر کاری انجام می دهم، حاشیه درست می کنند. انگار برخی منتظر هستند تا تیم ببازد وهمه چیز را گردن من بیندازند. این شرایط واقعا برایم سخت شده است. در بازی با پرسپولیس آنطور داستان درست کردند و الان هم عده ای می گویند پاس روبه عقب به دروازه بان را مقابل ذوب آهن محکم داده‌ام که این هم از آن حرف ها است. من دیگر عادت کرده ام و اجازه بدهید برخی هرچه دوست دارند، بگویند.

برخی دنبال خراب کردن من هستند

رابطه من با هواداران سپاهان همیشه رابطه ای مطلوب بوده است؛ همیشه عاشق این هواداران بودم و با جان و دل برای سپاهان بازی کردم اما متاسفانه برخی دنبال خراب کردن من هستند و جوسازی می کنند تا تمرکزم بهم بریزد ولی بدانید من به عشق سپاهان بهترین بازی هایم را انجام می دهم و تلاش می کنم تا بتوانم دوران موفقی را سپری کنم.

محرم جزو بهترین ها است

از خداحافظی محرم نویدکیا بسیار ناراحت شدم. او افتخار باشگاه سپاهان است و خوشحالم که چند سال در کنارش حضور داشتم. او از همه نظر جزو بهترین ها است و تنها دلخوشی‌ام این است که همچنان در کنار سپاهان حضور دارد و می توانیم از تجربیاتش استفاده کنیم.

این خداحافظی در شان نویدکیا نبود

موضوعی که درباره محرم نویدکیا بیشتر از هرچیز ناراحتمان می کرد، این بود که او با مراسمی که در شانش نبود، خداحافظی کرد. نویدکیا به قدری بزرگ است که نباید اینطور از فوتبال می رفت. کاش هواداران در ورزشگاه بودند و کاش اتفاقات بهتری رقم می خورد. به هر ترتیب برایش آرزوی موفقیت می کنم.

مدعی قهرمانی هستیم

هواداران سپاهان مطمئن باشند ما بازیکنان هرچه در توان داریم، می گذاریم تا تیم نتیجه بگیرد. شرایط مان روز به روز بهتر می شود و شک نکنید در پایان فصل بین مدعیان قهرمانی خواهیم بود. ما همچنان فرصت برای جبران داریم و خیلی زود دوباره به اوج می گیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج