جاباما
۴۰۶۷۴۸
۳۰ نظر
۵۹۳۶
۳۰ نظر
۵۹۳۶
پ

پاسخ دندان شکن دانش آموزی که تنبیه شد!

نعیم تدین این کارتون را در روزنامه شهروند، منتشر کرد.

نعیم تدین این کارتون را در روزنامه شهروند، منتشر کرد.
پاسخ دندان شکن دانش آموزی که تنبیه شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در این کشور فقط دنبال خشونت تنبیه زدوخورد دعوا و... هستیم بعد دنبال دلیل افسردگی و داروی ان میگردیم. به نظر شما تعریف انسان همین است.

      پاسخ ها

      • غـــــــــــــــــز ل

        شاید این جوری به دید بیاد بیایم یه نگاهی به آموزگر بندازیم که خسته و تلاشگر درس میده و بچه هی بسیار بازیگوش و فرهنگ و اموزش انواده ندیده یا کم دیده روزگار را چنان بر آموزگار سیاه می کنه که چاره ای نیست مگر زدن و یا فریاد و ....
        بهتره آموزش فرزندان و درسی رفار ا در خانواده ها آموزش دهیم این جوری اگر بدانیم و آگاه و روشن باشیم که کودک گناهی ندارد یا با درتسی رفتار باز هم چنین برخوردی با او شده هیچ کس خاموش نخواهد بد...\
        پس بهتره به جای نشون کشیدن برای آموزگاران فرزندان خود ار بهتر پرورش دهیم تا هم دادگری بدانند و هم آراسته و درست رفتار کنند.....نمیشه به کسی زور گفت که تو در برابر فرندانی ناشایست و بد رفتار و با بازیگوشیهایی هشدار آفرین که به بهای جون دیگر دانش آموزان است!!!!! همچنان در برابر فرزند چموش من !! خاموش بمان!این دست نیست!!!!
        بیاییم درست رفتار کردن و درست داوری کردن را از همین جا فراگیر کنیم تا فرزندان ما هم چنین باشند و در برابر بدی از دیگران خوبی !!!چشمداشت نداشته باشند !!!!به امید برخوردای بهتر و همراهی بهتر همگی

    • بدون نام

      کاریکاتور قشنگی بود

    • golbahar

      تمام مدارس ما و کادر آموزشی و نظام آموزشیمون پر از ایرادات و اشکالاتیه ک اصلا کمکی ب هیچ چیز بچه ها نمیکنه :/

    • بدون نام

      فرد تنبيه كننده بايد اعدام شود نه استعفا

    • بدون نام

      چقدر مسخره بود :|

    • بدون نام

      به ولله اگر بچه من تو مدرسه تنبيح بشه اون معلم يا مديرو تا سر حد مرگ ميزن.. اينقدر ميزنم
      تا ياد بگيره با قد و قواره خودش در بيفته...

      پاسخ ها

      • حمید

        خسته نباشی دلاور خدا قوت قهرمان

    • بدون نام

      بیگ لایک

    • بدون نام

      ایکاش کاریکاتور نبود و واقعیت داشت

    • بدون نام

      شما اول تنبیه را درست بنویس بعد صحبت از قد و کتک مرگ بزن

    • بدون نام

      بعضی ازمعلمان گرامی تنبیه کردن روحق خودشون میدونن اون دانش اموزکتک خورده الان دربیمارستانی درمرکزاستان درحال مداواست خداوندبه همه رحم کنه که بتونن خشم خودشون روکنترل کنن نه که یه دانش آموزفقیروتاسرحدمرگ بزنن درودبرانسانیت

    • بدون نام

      ما مردم که بچه مدرسه ای داریم هروز ازشون میپرسیم که امروز چه جوری گذروندی..مارا دشمن معلما کردن..حالا معلما خود دانن.یک روزی خودمون کتک خوردیم حالا اگه بچه همون کتک بخورن تلافی بچگی خودمون هم در میاریم

    • بدون نام

      کاش این افرادی که اظهار نظر می کنند یک روز خودشان راجای معلمان زحمت کش می گذاشتند هیچ معلمی پدر کشتگی با دانش آموزان راندارد قدیما معلمها عزت واحترامی داشتند ولی الان هیچ فقط دوست دارند بچه هایشان بی سواد بالابروند ومعلمان پدرشون در بیاد وبچه ها بی سواد بالا بروند

      پاسخ ها

      • سحر

        ... اون موقع که معلما کتک می زدن مردم از سر ترسشون هیچی نمی گفتن خداروشکر
        خداروشکر جمهوری اسلامی تنبیه بدنی رو ممنوع اعلام کرد.
        معلمی که دانش آموز رو کتک بزنه یا حتی توهین لفظی کنه یه وحشی به تمام معناست.حق حیات نداره چون وجودش توهین به بشریته

    • ع م

      همه ی ما معلما مخالف تنبیه هستیم وهمه ی معلمان تنبیه نمیکنن همون جوری که همه بچه ها تنبیه نمیشن . اما بزرگواران شما بفرمایید با دانشاموزی که بی نظم هست،فحش میده،کتک کاری میکنه ،به معلم بی احترامی میکنه اون هم تو یه کلاس ۳۵نفره ومکررا دعوت ولی میشه اما اولیا نمیان مدرسه مشکلش حل بشه چه رفتاری باید کرد؟(مامخالف تنبیه بدنی هستیم) اماهمین داشاموز که درطول سال اولیاش یکبار مدرسه نمیان وهمه دانشاموزان از دستش شاکی هستن ،تنبه بشه هزارتا صاحب پیدا می کنه.!!بنظرشما معلم یامدیر چ برخوردی کنه با این بچه؟

      پاسخ ها

      • اميد

        عزيز من اون بچه بايد معرفي بشه به روانشناس .
        نه اينكه كتك بخوره و زماني كه به جايي رسيد عقده هاي بچگيشو با خشونت تو جامعه نشون بده.

    • ع م

      کاش یبارهم اولیا میگفتن اقایون مسؤل ببینید چرا معلم مجبور میشه تنبیه کنه ؟
      وگرنه هیچ معلمی دوست نداره شاگردش رو تنبیه کنه

      پاسخ ها

      • سحر

        آره مخصوصا معلمایی که مشکل روانی دارند و از تحقیر زبانی یا تنبیه بدنی دانش اموز لذت می برند.

    • ع م

      اقای تدین واقعا کاریکاتور زشتی کشیدین نمیدونید اگه حرمت معلم بشکنه و دانشاموز وحتی اولیا حساب نبرن ازش دودش به چشم خود دانشاموز واولیا میره
      معلم میتونه دانشاموز رو بیرون کنه بعد درس بده اما یه تنبیه میکنه ولی بچه از درس عقب نمیفته

    • بدون نام

      چوب معلم گله هرکی نخوره خوله
      خوب بید

    • نا شناس

      مثل اینکه جامعه ما این دوبیتی معروف را فراموش کرده اند پادشهی طفل به مکتب سپرد/لوح سیمین بر کنارش نهاد بر سر لوح او نوشته به زر/ جور استاد به ز مهر پدر. که اینگونه آموزش و پرورش و معلمان گرامی را مورد تاخت و تاز قرار می دهند.

    • بدون نام

      اینا بچه های شروری هستن که اکثرا مشکلات خانوادگی دارن،والدین دانش اموز حتی سالی یکبار هم به مدرسه مراجعه نمیکنن که بدونن بچه شون تو مدرسه چه میکنه،ولی وقتی تنبیه شد یه موضوع کوچیک رو بزرگ میکنن ودنبال تبلیغات هستن،اگرچه تنبیه بدنی کاری ناپسند هست ولی بنده خودم چون دانش اموز نرمالی بودم هرگز برخورد بدی از اولیا مدرسه ندیدم،فرزندانم هم که دانش اموز هستن هرگز از کادر مدرسه گله ای نداشتن با اینکه از نظر درسی هم در سطح متوسط هستن.

    • ايرج

      در قديم از آن طرف پشت‌بام افتاديم، معلم ميزد، معاون فلك مي‌كرد و مدير اخراج و دانش‌آموز هيچ پناه و مرجع پشتيباني نداشت. زمان گذشت از اين طرف پشت‌بام افتاديم و با توصيه‌هاي نيم‌ بند برخي روانشناسان به بهانه ترميم جايگاه و شخصيت دانش آموز جايگاه آموزگاران عزيز را متزلزل كرديم.
      در اينكه تنبيه‌ بدني و كلامي امري زشت است هيچ شكي نيست. اما با آن دانش‌آموزي كه مشكل تربيتي و اخلاقي دارد، درس نمي‌خواند، بي‌ادبي مي‌كند، مزاحم ساير دانش‌اموزان است چه بايد كرد.؟ بايد عرض كنم كه هيچ روش و آئين‌نامه‌اي وجود ندارد و برخورد‌ها سليقگي است.
      يك فردي كه دچار نقصان روحي و رفتاري است، فن بيان و مديريت كلاس را ندارد چگونه جهت آموزگاري گزينش شده؟ چهارچوب مشخص و ملموسي ندارد.
      بنده به عنوان يك پدر كه دو فرزند دانش‌آموز دارم هميشه با اين پرسش مواجه‌ام كه در پايان تحصيلات فرزندانم چه افرادي را از نظر سطح علمي و تربيتي و دانش‌مسائل روز ايران و جهان، از سيستم آموزش رسمي و غير رسمي كشورم تحويل مي‌گيرم؟

    • بدون نام

      این کاریکاتور بود؟؟!

    • بدون نام

      لعنت به اون معلمی که دانش اموز رو بزنه

    • بدون نام

      سلام وقتی گزینش ضعیف باشدهمین میشه. درضمن بعضی دانش آموزان هم مقصرندوواقعابی تربیت . دراین موردنمیشودقضاوت کرد .

    • شهروند

      همیشه در کشور ما بطور اتفاقی یک نفر جور اشتباه دهها هزار نفر را می پردازد. حالا این بد شانس کیست معلوم نیست. و این عمل زشت بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت. زیرا هیچ چیز بطور ریشه ای ارزیابی نمی شود.

    • golbahar

      ب جای "پدری کودکی ب مکتب داد لوح سیمینش بر کنار نهاد بر سر لوح او نوشته ی زر جور استاد به ز مهر پدر"چرا معلمین "درس معلم ار بود زمزمه ی محبتی جمعه ب مکتب آورد طفل گریز پای را " سر لوحشون قرار نمیدن!بعدم جور معلم این دیگه جور نیست جرمه معلمه زده بچرو انداخت گوشه بیمارستان این جوره یا اقدام ب قتل؟!:/ بعدم اطلاع ندارم ولی بنظرم برا شغلهایی ک ی نفر برخورد با ی عده داره و نوع برخوردش مهم و ناثیرگزاره حتی تو آینده ی عده ای مثل همین معلمی باید ازون ی نفر قبل از استخدام تستای معتبر اعصاب و روان گرفته بشه چون سرنوشت ی عده دستشه:/

    • معلم

      مردم عزیز
      بیایید به کمک هم فرزندانمان را درست تربیت کنیم تا مدرسه را از نظر اخلاقی و رفتاری مدرسه و معلم را به آتش نکشند چون فرزندانمان پدران و مادران آینده این مملکت خواهند بود . ما هرچه بکاریم همان را درو می کنیم. دانش آموزان انروزی تربیت شدگان پدر و مادران امروزی هستند حال اگر مشکلی در خانه و مدرسه وجود دارد تتیجه اعمال خودمان است .
      اما درد دل یک معلم
      آیا با این بچه هایی که پدر و مادران آنها را رها کرده اند و توان کنترل آنها را ندارند و خیلی راحت به پدر و مادر و معلم و مسئولین مدرسه فوحش می دهد چه باید کرد ؟
      پس بیایید معلمان را خراب نکنیم تا نظام آموزشی ویرانه تر از این نشود. هرچه مسئولین تعریف و تمجید کنند از آموزش ور این مملکت بی خبرند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج