۴۰۶۸۴۸
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

آغاز ثبت‌ نام وام ضروری بازنشستگان کشوری

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از روز شنبه (اول آبان ماه) خبر داد و گفت: ثبت نام وام ضروری تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری از روز شنبه (اول آبان ماه) خبر داد و گفت: ثبت نام وام ضروری تا پایان آبان ماه ادامه دارد.

عباس رشیدی با بیان اینکه بازنشستگان کشوری می توانند از روز شنبه به وبسایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf. Ir مراجعه و ثبت نام کنند افزود: در دهه اول آذر ماه قرعه کشی انجام و ۲۵۰ هزار بازنشسته گیرنده وام مشخص می شوند.

رشیدی ضمن اعلام این خبر که وام ضروری در شش مرحله و با بازه زمانی دوماهه پرداخت می شود گفت: کارمزد این وام چهار درصد و مدت بازپرداخت آن ۳۶ ماهه است و بازنشسته دیگر نیازی به مراجعه به بانک و ارائه وثیقه ندارد.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین از افزایش مبلغ وام از دو به سه میلیون تومان خبر داد و اظهار کرد: امسال اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومانی برای پرداخت وام درنظر گرفته شده است.

وی افزود: وام ضروری قرض الحسنه از جمله تسهیلات صندوق برای بازنشستگان است که تا پیش از دولت یازدهم به ۴۰ هزار نفر اعطاء می‌شد و اعتبار آن ۶۰ میلیارد تومان بود اما در سال ۹۳ و با تامین اعتبار صورت گرفته تا ۴۰۰ میلیارد تومان امکان استفاده ۲۰۰ هزار نفر از وام فراهم شد.

رشیدی ادامه داد: در سال ۹۴ امکان افزایش مبلغ وام از دو میلیون تومان برای هر بازنشسته را نداشتیم اما با افزایش اعتبار به ۵۰۰ میلیارد تومان، تعداد افراد وام گیرنده به ۲۵۰ هزار نفر افزایش یافت، اما برای سال جاری و با تمهید اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومانی از سوی بانک عامل، مبلغ وام ضروری از دو به سه میلیون تومان افزایش یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه قرعه کشی میکنن ما شانس نداریم چکنیم

    • محمد علی تنهایی

      خود مسئولین اسامی مورد نظر را همان بروش قرعه انتخاب وبه شخصی که وام به ایشان تعلق گرفته پیام داده شود ویا بحساب شخص واریز گرذد .برای اینکه شرایط به گونه ایست همه به این وام نیاز دارند باتشکر از دست اندر کاران صندوق بازنشستگی ( تنهایی)

    • محمد

      تنهایی جان فقط مواظب باش شما حق الناس گردنت نباشه چون اون دنیا بد جوری جلوتو میگیرن نظر دادن پیشکشت

    • متقی

      باسلام وام ضروری کی قرعه کشی میشود واقعا کسی که احتیاج مبرم دارد درسته که نوبت بمانداین دیگرچه نوع ضروری است بعداز نوش دارو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج