۴۰۶۹۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تبریزی: دوست نداشتم نویدکیا خداحافظی کند

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در بازی با سپاهان دو گل حساس به‌ثمر رساند تأکید کرد که برای آقای گل شدن در لیگ برتر می‌جنگد.

خبرگزاری تسنیم: مرتضی تبریزی در مورد پیروزی مهم ذوب‌آهن مقابل سپاهان گفت: خوشحالم که برد خوبی را به‌دست آوردیم. قطعاً گرفتن این سه امتیاز می‌تواند شرایط ذوب‌آهن را در ادامه لیگ بهتر کند. هدف ما این است که در بازی‌های آینده بتوانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. ما تیم خوبی داریم و از بازی‌های قبلی باید بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، اما بدشانسی آوردیم.

وی در ادامه با اشاره به گل‌هایی که در این بازی به‌ثمر رساند، اظهار داشت: خوشحالم که در پیروزی تیمم نقش داشتم، ولی گل‌های من نتیجه زحمات دیگر بازیکنان بود. در جام حذفی سابقه گل زدن به سپاهان را داشتم، اما در لیگ برتر به این تیم گل نزده بودم. بعد از دو گلی که زدم خوشحالی نکردم و این به‌خاطر احترام گذاشتن به ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان بود.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا به آقای گلی در لیگ برتر فکر می‌کند، عنوان کرد: هر مهاجمی دوست دارد آقای گل شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. من ابتدا تلاش می‌کنم تا برای تیمم بازیکن مؤثری باشم و در کنار آن دوست دارم آمار گل‌هایم را بالا ببرم.

تبریزی از پرسپولیس و تراکتورسازی به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر یاد کرد و ‌گفت: من معتقدم پرسپولیس و تراکتورسازی در فصل جاری تیم‌های پرقدرتی نشان داده‌اند و فکر می‌کنم آنها مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند. البته تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند. ما هم دوست داریم که خودمان را به کورس قهرمانی برسانیم.

وی در مورد خداحافظی محرم نویدکیا از دنیای فوتبال خاطر نشان کرد: او واقعاً برای سپاهان زحمات زیادی کشید و دوست نداشتم چنین بازیکنی از فوتبال خداحافظی کند. با این حال برای نویدکیا آرزوی موفقیت دارم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین درباره انتخاب مجتبی حسینی به‌عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: او با شرایط تیم ما آشنایی دارد و در کنار گل‌محمدی هم حضور داشت. باشگاه صلاح دانست این تصمیم را بگیرد و امیدوارم بهترین نتایج را با حسینی بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج