۴۰۷۰۳۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ایسر کروم‌بوک جدید خود را معرفی کرد

اگر به یک لپ‌تاپ با قیمت پایین نیازی دارید گاهی کروم‌بوک‌ها بهترین گزینه‌اند. ایسر اخیراً نسخه جدید Chromebook ۱۵ خود را با قیمت تنها ۱۹۹ دلار معرفی کرده است.

وب سایت فارنت - علی ارغوان: اگر به یک لپ‌تاپ با قیمت پایین نیازی دارید گاهی کروم‌بوک‌ها بهترین گزینه‌اند. ایسر اخیراً نسخه جدید Chromebook ۱۵ خود را با قیمت تنها ۱۹۹ دلار معرفی کرده است.
ایسر کروم‌بوک جدید خود را معرفی کرد

کروم‌بوک جدید ایسر دارای صفحه‌نمایشی ۱۵.۶ اینچی با وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل است. این کروم‌بوک از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده و به پردازنده Celeron N۳۰۶۰ اینتل مجهز است. همان‌طور که متوجه شدید احتمالاً این یکی از ضعیف‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار خواهد بود اما انتظار بیشتری هم در این رده قیمتی نمی‌توان از یک لپ‌تاپ داشت. کروم‌بوک ۱۵ به لطف سیستم‌عامل Chrome OS می‌تواند نسبتاً روان کار کند چرا که این سیستم‌عامل برمبنای وب بوده و به پردازنده Core i۷ یا ۱۶ گیگابایت رم هم احتیاج ندارد.

ایسر کروم‌بوک جدید خود را معرفی کرد

اگر کار شما اغلب وبگردی، پخش موزیک، تایپ کردن و چک کردن ایمیل‌هاست این لپ‌تاپ می‌تواند گزینه مناسبی باشد هرچند که در این بازه قیمتی گوشی‌های هوشمند هم صفحه‌نمایش، پردازنده و رم بهتری خواهند داشت. خوشبختانه کروم‌بوک ۱۵ به کیبورد با نور پس‌زمینه، وای‌فای سریع ac، بلوتوث ۴.۲، دو درگاه USB ۳.۰، درگاه HDMI و باتری با دوام ۱۲ ساعته مجهز است. این محصول ۱.۹۵ کیلوگرم وزن داشته و به گفته ایسر می‌تواند دربرابر ضربات از ارتفاع ۵۸ سانتی‌متری مقاومت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج