جاباما
۴۰۷۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اوضاع تهران پس از جمع آوری اراذل و اوباش

براي دومین بار بود که آن جا را می دیدم، البته با کمی تفاوت،مرتبه اول زمانی که وارد شدم دود قلیان جلوی دیدم را گرفته بود ، ولی این بار دیگر خبری از آن همه دود نبود،

باشگاه خبرنگاران جوان: براي دومین بار بود که آن جا را می دیدم، البته با کمی تفاوت،مرتبه اول زمانی که وارد شدم دود قلیان جلوی دیدم را گرفته بود ، ولی این بار دیگر خبری از آن همه دود نبود،

دیگر به راحتی بر روی تخت ها نشستم و به آرامی به گفته های جوانانی که در حال کشیدن قلیان بودند،گوش می کردم.

به اتفاق تمامی آنان در مورد یک مورد حرف می زنند و آن هم دستگیری دوستانشان بود که به قول خودشان یکه تاز در اراذل و اوباش بودن و یک محل از آنان می ترسیدند،می گفتند که حالا قرار است چه بلایی سرشان بیاید و ترس نیروی انتظامی در چشمان موج می زند.

*دوران آزار و اذیت تمام شد

کسبه ای که در محله های مختلف فعالیت می کردند یادآور شدند که عده ای از همین اراذل و اوباش دستگیر شده،آنان را مورد اذیت و آزار قرار می دادند،به طوری که گاهی جنس ها را بر می داشتند ولی پول آن را نمی پرداختند و حتی گاهی با فرزندان آنان به نزاع و درگیری می کردند.

* چهل روز افسردگی

مادری گفت: که یکی از همین اراذل و اوباش دستگیر شده،مدتی پیش در خیابان کیفش را به زور گرفته و متواری گشته است که بعد از آن حادثه نیز پیرزن از ترسش مدت ۴۰ روز دچار افسردگی شدید شده است که با تلاش پزشکان به زندگی مجدد خود باز می گردد.

*آتش ها دیگر دستان کارگران را گرم می کنند

در پارک شهر،چند ماه گذشته پر بود از معتادان و خلافکاران که آتشی بر پا می کردند و دور آن می نشستند،ولی این بار ساعت ۱ بامداد رهگذر همان پارک بودم ولی این بار کارگران شهرداری برای گرم کردن دستان خود آتشی مهیا ساخته بودند و دیگر خبری از اراذل و اوباش نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج