۴۰۷۲۹۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان در قبال حرکت زشت بختیار چه می‌کند؟

علیرضا منصوریان با آزمایشی روبه‌رو است به نام بختیار رحمانی که اگر برخورد مناسبی با او صورت نگیرد ممکن است استقلال به پرسپولیس حمید درخشان شبیه شود.

وطن امروز: علیرضا منصوریان با آزمایشی روبه‌رو است به نام بختیار رحمانی که اگر برخورد مناسبی با او صورت نگیرد ممکن است استقلال به پرسپولیس حمید درخشان شبیه شود. درست از لحظه‌ای که بختیار رحمانی چسب‌های دور دستش را به زمین کوبید و بدون عبور از منطقه تعویض، سرخود به سمت رختکن ورزشگاه ثامن حرکت کرد خیلی از هواداران فوتبال می‌خواستند بدانند برخورد منصوریان با او چگونه خواهد بود؟ آن هم منصوریانی که هفته‌ای یک بار از کی‌روش تعریف می‌کند و خودش را کپی او معرفی می‌کند. کی‌روش روی‌کین را هم از منچستر بیرون کرد، کاپیتان افسانه‌ای اولدترافورد را. در کتاب خاطرات فرگوسن از قول سر الکس نوشته شده کین می‌خواست بیشتر از یک بازیکن باشد و کی‌روش این را فهمید و به این ترتیب او را کنار گذاشتیم.
منصوریان اما آیا می‌تواند با بختیاری که عمر مفیدش در استقلال به ۱۰ هفته فوتبال نرسیده، برخوردی داشته باشد؟ مسلما این برخورد اخراج از تیم نیست اما اگر برخورد جدی با این بازیکن نشود، پرسپولیس حمید درخشان انتظار منصوریان را می‌کشد یعنی تیمی که به مهد کودک شهره شده بود و هر بازیکنی حتی رضا حقیقی تازه‌وارد و میثم حسینی یاغی و گابریل و صادقیان بچه‌سال هم در آن به تعویض اعتراض می‌کردند. علیرضا منصوریان البته نشان داده برخلاف الگوی خودش یعنی کی‌روش برخورد چکشی بلد نیست. کی‌روش نه با بختیار که با علی کریمی، مجتبی جباری، محمدرضا خلعتبری و هادی عقیلی برخوردی چکشی داشت، بختیار که جای خود دارد. منصوریان اما به نظر نمی‌رسد همانقدر توان مدیریتی و فرماندهی داشته باشد. البته قرار هم نیست رفتار منصوریان در باشگاه با رفتار کی‌روش در تیم‌ملی که در‌هایش باز است یکی باشد اما برخورد لازم به هر حال باید جدی باشد تا دیگران در این تیم بفهمند استقلال تنها یک فرمانده دارد و آن هم فرمانده‌ای شبیه کی‌روش. فرمانده‌ای با جذبه که تیمش را یک کاسه می‌کند.
درباره منصوریان البته عقبه خوبی در این زمینه وجود ندارد، از آن روزها که بازیکنان منصوریان در اردوی کیش قلیان می‌کشیدند تا روزهایی که به دلیل سه‌کارته بودن کامیابی‌نیا، تیم فوتبال امید ایران کلا حذف شد. حالا اما قصه متفاوت است. او دمخور کی‌روش شده و مدتی را هم به عنوان دستیار کنار وی بوده و بختیار هم نمونه بسیار کوچک‌تر علی کریمی، جباری و دیگران است. اگر منصوریان با رحمتی درباره کی‌روش حرف بزند بهتر متوجه می‌شود که برخوردهای او چگونه است. بختیار رحمانی در واقع اولین شوک کوچک به استقلال است که اگر کار او جمع نشود اتفاقات بزرگ‌تری می‌تواند برای آبی‌پوشان رخ دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منصوریان توان مقابله با حاشیه ها را ندارد
      چون هنوز اونقدر برای مربی گری در استقلال بزرگ نشده
      نمونه ان خروج بازیکنان قدیمی استقلال و خرید بازیکن با قیمت بالا با توصیه اطرافیان بوده و حالا در همین کار خودش گیر افتاده

    • تاجی

      شما فقط قصدتون اینه استقلالو ببرید به حاشیه

    • بدون نام

      استقلال خودش حاشیه س :)))

    • داش علی منصور عشقه

      فاز نویسنده الان چی هستش؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج