جاباما
۴۰۷۳۴۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بحران دوباره در کمین استقلال

مشکلات مالی باشگاه استقلال گرچه به شدت فصل گذشته نیست اما همچنان می‌تواند به یکی از بحران‌های اساسی برای این تیم تبدیل شود.

ایران ورزشی: مشکلات مالی باشگاه استقلال گرچه به شدت فصل گذشته نیست اما همچنان می‌تواند به یکی از بحران‌های اساسی برای این تیم تبدیل شود. بخصوص حالا که موضوع کسر قرارداد بازیکنان به طور جدی مطرح شده و یکی از اصلی‌ترین محورهای بحث اعضای هیأت مدیره را در جلسه دیروز(سه‌شنبه) به خود اختصاص داده بود. با این حال اما جالب است که بازیکنان استقلال هنوز باور ندارند که ماجرای کسر قرارداد جدی باشد و آنها ناچار شوند مبلغی از قرارداد خود را کم کنند. به همین خاطر فعلاً موضع‌گیری جدی در برابر این موضوع نداشته‌اند. ضمن اینکه بازیکنان مبالغی را از باشگاه دریافت کرده‌اند و همین موضوع باعث شده که تنش‌های ناشی از مشکلات مالی خیلی دامنگیر تیم نشود.
در این شرایط اما بازیکنانی که از سال قبل در این تیم حضور دارند خواستار مطالبات فصل قبل خود شده‌اند و به شدت از این موضوع ناراحت هستند. مهدی رحمتی، خسرو حیدری، ابراهیمی، برزای، انصاری، یعقوب کریمی و... بازیکنانی هستند که خواستار دریافت طلب فصل گذشته خود شده‌اند و در این راه چندین بار به مدیرعامل جدید این باشگاه پیغام داده‌اند.
حتی بهنام برزای مجبور شده دردنامه‌ای از مشکلات مالی‌اش را روی کاغذ بنویسد و به دست مسوول دفتر افتخاری بدهد. این در حالی است که اسپانسر استقلال همچنان به این باشگاه پول نمی‌دهد و ظاهرا تا مشخص شدن وضعیت کامل حق تبلیغات محیطی این رویه ادامه دارد. از طرف دیگر افتخاری وعده کرده تا قبل از بازی با سایپا به بازیکنان پول خواهد داد ولی در صورتی که این اتفاق رخ ندهد باشگاه دچار چالش خواهد شد.

رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال در همین رابطه می‌گوید: «دنبال راه‌حلی هستیم تا ابتدا قرارداد را کم نکنیم و تمام و کمال پرداخت شود. تمام زورمان را می‌زنیم اما اگر نشد به دنبال صحبت و تعامل با بازیکنان خواهیم رفت تا بخش عمده‌ای را پرداخت کنیم و تخفیف جزیی از آنها بگیریم. من دوست ندارم در زمان حضورم در باشگاه قراردادی برای سال آینده محول شود. بدهی سنگینی از گذشته مانده و ما دنبال تسویه حساب با همه بازیکنان هستیم تا بتوانند با خیال آسوده به زندگی‌شان برسند اما این برمی‌گردد به شرایط مالی باشگاه. ما تلاش می‌کنیم مشکل را حل کنیم.» استقلال بعد از بحران امتیازی در ابتدای فصل اکنون با سه نتیجه قابل قبول از بحران خارج شده اما ممکن است به خاطر مشکلات مالی وارد بحران تازه‌ای شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه این کیسه کشا همیشه تو بحران باشن . چون اینا خیلی برای پرسپولیس حاشیه درست کردن و الان دارن چوبشو میخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج