۴۰۷۳۴۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جلودارزاده: جان آدمیزاد ارزان شده است

نماينده تهران با انتقاد از رفتارهاي غير‌مسئولانه برخي مسئولان در مقابل مردم گفت: در يک نظام که خود را جمهوري و اسلامي مي‌داند، اين‌ مقدار تخلف ناشي از درک غلط برخی از مسئولان و برنامه‌ريزان از توحيد و خداپرستي به دور است و بايد مسئولان خدا را ناظر بر رفتار خود بدانند و کاري نکنند که برخي مردم تصور کنند جانشان بي‌ارزش‌تر از هر چيز ديگر است.

روزنامه وقایع اتفاقیه: نماينده تهران با انتقاد از رفتارهاي غير‌مسئولانه برخي مسئولان در مقابل مردم گفت: در يک نظام که خود را جمهوري و اسلامي مي‌داند، اين‌ مقدار تخلف ناشي از درک غلط برخی از مسئولان و برنامه‌ريزان از توحيد و خداپرستي به دور است و بايد مسئولان خدا را ناظر بر رفتار خود بدانند و کاري نکنند که برخي مردم تصور کنند جانشان بي‌ارزش‌تر از هر چيز ديگر است.
سهيلا جلودارزاده در گفت‌وگو با «وقايع‌اتفاقيه» با اشاره به مشکل نشست زمين در برخي مناطق شهر تهران گفت: يکي از مشکلات شهر تهران، موضوع فرورفتگي‌هايي است که در سطح شهر به‌وجود مي‌آيد و به قول آقاي سرخو، يکي از اعضاي شوراي شهر که مسئول حمل‌و‌نقل است، عامل اين فرورفتگي‌ها را نه کم‌آبي بلکه پرآبي زير اين نقاط دانسته است.
عضو فراکسيون اميد در ادامه گفت: اين عضو شوراي شهر معتقد است، سفره‌هاي آب زيرزميني بايد درست هدايت مي‌شدند تا لايه‌هاي زيرزميني را با خود حرکت ندهند و وقتي فرورفتگي‌ها در مسير مترو ايجاد مي‌شود مشکلاتي را به‌وجود مي‌آورند، بنابراين فرافکني درباره این‌گونه مسائل به ضرر مردم است.
جلودارزاده تصريح کرد: وقتي خواستم از ميوه‌فروش محله‌مان ميوه بخرم، ملاحظه کردم ميوه‌هايي را گران‌تر از روزهاي قبل مي‌فروشد؛ از او سؤال کردم همه‌چيز که‌ گران شده است، پس چه چيز ارزان شده؟ پاسخ داد جان آدميزاد ارزان شده است! از اين پاسخ به خود لرزيدم.
عضو کميسيون اجتماعي مجلس تأکید کرد: به نظرم نبايد افکار عمومي به اين موضوع فکر کند که جانش بي‌ارزش است. جان آدمي روح خداست و نبايد غير‌مسئولانه با موضوعات برخورد کنيم.
نماينده تهران خاطرنشان کرد: از افرادي که کنسرت‌ها را به‌هم مي‌زنند و اجازه نمي‌دهند هنرمندان پيام خود را به مردم برسانند، گرفته تا کساني که در تأسيسات شهري کم‌کاري مي‌کنند يا افرادي که مرتکب روش‌هاي مشرکانه مي‌شوند و به ديگران رشوه مي‌دهند يا حتي ديگر افراد را مي‌خرند، اقدام نامناسبي انجام مي‌دهند و خدا را در امور ناديده مي‌گيرند.
عضو هيأت کميسيون اجتماعي گفت: در نظامي که خود را جمهوري و اسلامي مي‌داند اين مقدار تخلف ناشي از درک غلط برخي از مسئولان و برنامه‌ريزان از توحيد و خداپرستي به دور است. وقتي کسي خدا را ناظر و عامل تعيين‌کننده نمي‌داند، چنين اتفاقاتي را شاهد خواهيم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم جانشان خیلی وقته ک بی ارزش شده البته اگه جانی هم برایشان مونده باشه تو این مملکت نسل سوخته ایم ما همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج