۴۰۷۴۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان با بختیار همه را گیج کرد!

منصوریان یا بختیار را شرمنده هواداران و خود می کند و یا با او برخورد قاطع خواهد کرد.

خبر ورزشی: همه در استقلال گیج شده اند. برای همه سوال است که منصوریان درباره بختیار رحمانی چه تصمیمی می گیرد. سرمربی استقلال لام تا کام با بختیار حرف نزده. بازیکنان استقلال هم گیج شده اند که منصوریان می خواهد با رحمانی چه کند؟ او را بیرون بگذارد و یا بازی اش دهد؟
منصوریان با بختیار حرف نزد
منصوریان نشان داده در این مواقع، بلافاصله بعد از بازی با بازیکنانش حرف نمی زند. او عادت دارد سه، چهار روز بعد چنین کاری می کند به همین دلیل پیش بینی می شود امروز منصوریان تازه با بختیار درباره اتفاقات سیاه جامگان صحبت کند، حالا که چند روز گذشته است و بی شک خود رحمانی هم عاقلانه تری به رفتارش در این مسابقه فکر کرده است.
سابقه منصوریان
منصوریان بلد است که در این شرایط با بازیکنان چطور رفتار کند. او در باشگاه نفت تهران این تجربه را نشان داد. زمانیکه تصمیم می گرفت این مشکل را درون تیمی حل کند، رفتار خاصی می کرد و زمانی هم که می خواست برخورد چکشی داشته باشد، رفتار خاصی دیگر. او در نفت تهران چند بار با سه بازیکن تیم برخورد کرد و بعدها همه فهمیدند که چه اتفاقاتی افتاده است. یک بار بیرانوند، یک بار ارسلان مطهری و سه بار سیامک کورشی در نفت مشکل پیدا کردند ولی منصوریان ترجیح داد موضوع رسانه ای نشود و در داخل تیم همه چیز را مدیریت کرد. اما او یک بار زمانیکه احساس کرد بیرانوند جنجالی تر رفتار می کند، این موضوع را رسانه ای کرد و حتی او را روی نیمکت نشاند.
دو راه منصوریان

در روزهای اخیر هواداران استقلال نظرات مختلفی درباره بختیار داشته اند. بعضی از آنها با دیدن منصوریان به او گفته اند بهتر است بختیار را بیرون بگذارد و حتی اخراجش کند و بعضی ها هم گفته اند بهتر است او را ببخشد. منصوریان قطعا درباره بختیار دو روش دارد؛ روش هایی که قبلا به کار گرفته. اول اینکه ممکن است تصمیمی بگیرد که بختیار شرمنده خود او و هواداران شود که این در واقع مساوی با ببخش او خواهد بود. در این صورت منصوریان بختیار را با هواداران رودرو می کند و می گوید او باید به زمین برود و جوابگوی هواداران باشد. دوم اینکه بختیار قربانی قاطعیت سرمربی استقلال شود، همانطور که در گذشته یکی مثل بیرانوند قربانی این قاطعیت شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج