جاباما
۴۰۷۴۵۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نگار عابدی در «صدای منو می‌شنوید!؟»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «صدای منو می شنوید!؟» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی در تهران و لوکیشن هایی در جاده قم در حال انجام است.

خبرگزاری صبا: فیلمبرداری فیلم سینمایی «صدای منو می شنوید!؟» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی در تهران و لوکیشن هایی در جاده قم در حال انجام است.
نگار عابدی در «صدای منو می‌شنوید!؟»
پرویز پورحسینی، مژگان بیات، حسن عباسی، سعید داخ، عطا سلمانیان، احمد نیکپور، مرتضی ایمانی، پیمان ادیبان کیا، لادن قناد بازیگران این فیلم هستند. نگار عابدی نیز اخیرا به گروه بازیگران این فیلم پیوسته است.

«صدای منو می شنوید!؟» اولین ساخته سینمایی پروین آشتیانی محسوب می شود که پیش از این در تلویزیون ساخت چندین مجموعه و تله فیلم را برعهده داشته است.
نگار عابدی در «صدای منو می‌شنوید!؟»

در خلاصه داستان این فیلم با مضمون دفاع مقدس آمده است: حالا بعد چند سال پسرم برگشته… ایناهاش… این کلید رو به جاش به من دادن می گن بیا، خوشحال باش… پسرت اومده… کلیدی که مال یه دره… یه دری که گم شده تو این شهر لعنتی… حالا من در به در، کوچه به کوچه دنبال یه درم که بهم بگه این دو تا تیکه استخون و این کلید زنگ زده پسرمه یا نیست.
نگار عابدی در «صدای منو می‌شنوید!؟»

حسن عباسی و حسن کلامی تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده گرفته اند و سایر عوامل پروژه عبارتند از مجری طرح: هادی اکبرخواه، مدیر فیلمبرداری: سعید بختیاری، مدیر صدا برداری: هادی افشار، طراح گریم: محمد قومی، مدیر تولید: مهناز انزهایی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: کاوه قاسم زاده، دستیار کارگردان: سمانه دالوند، طراح صحنه و لباس: هادی اکبرخواه، مدیر تدارکات: محمد طلایی، دستیار تدارکات: مسعود مسعودیان، سرمایه گذاران: مهدی مومن زاده، محمد مهدی خرمی و مشاور رسانه ای: هادی داداشی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج