۴۰۷۵۲۹
۳ نظر
۵۰۲۵
۳ نظر
۵۰۲۵
پ

نظر «پیرمرد ۹۷ زنه» در مورد زندگی!

پیرمرد مشهور نیجریه‌ای شایعات مربوط به مرگش را تکذیب کرده و در سن ۹۲ سالگی می‌گوید «هنوز امید زیادی به زندگی دارد.» این پیرمرد ۹۷ زنه البته برنامه‌هایی برای ازدواج مجدد را نیز در سر دارد.

وبسایت فرادید: این پیرمرد ۹۲ ساله نیجریه‌ای به دلیل تعداد زن‌های بسیار زیادی که داشت در سال ۲۰۰۸ مشهور شد. او حالا می‌گوید که در بحث ازدواج هنوز به پایان راه نرسیده است!
نظر «پیرمرد 97 زنه» در مورد زندگی!

به گزارش ایندیپندنت، پیرمرد مشهور نیجریه‌ای شایعات مربوط به مرگش را تکذیب کرده و در سن ۹۲ سالگی می‌گوید «هنوز امید زیادی به زندگی دارد.» این پیرمرد ۹۷ زنه البته برنامه‌هایی برای ازدواج مجدد را نیز در سر دارد.

محمد بِلو ابوبکر یکی از چهره‌های شناخته شده‌ی شهر بیدا است. وی تاکنون بیش از ۱۰۰ همسر اختیار کرده که آن را «موهبتی الهی» می‌داند.

محمد ابوبکر یک مبلغ مذهبی است و درآمد خاصی هم ندارد. وی پیشتر توسط مقامات محلی مسلمان به چالش کشیده شده، زیرا از نگاه آن‌ها داشتن این تعداد همسر امری غیرعادی است.

نظر «پیرمرد 97 زنه» در مورد زندگی!

ابوبکر تاکنون ۱۸۵ فرزند به دنیا آورده که چندین تن از آنان از دنیا رفته‌اند. محمد ابوبکر در ارتباط با شایعات مربوط به مرگش به خبرنگاران گفت که «کار افرادی خاص» بوده است. گویا یکی از رسانه‌های نیجریه در گزارشی کوتاه گفته بود که محمد ابوبکر پس از تحمل بیماری از دنیا رفته است.

او اما در گفتگو به روزنامه ونگارد نیجریه گفت: «عزیزانم، من کاملا سرحال و سرزنده و سرپا هستم. آن شایعه کاملا بی‌اساس است زیرا برخی به آنچه خداوند به من عطا فرموده حسادت می‌ورزند... آنچه من انجام می‌دهم دستور پروردگار است و تا لحظه مرگ به این کار ادامه خواهم داد.»

نظر «پیرمرد 97 زنه» در مورد زندگی!

آقای بلو تاکنون ۱۰۷ همسر اختیار کرده که ۱۰ مورد از آنان را طلاق داده است. با این حساب او در حال حاضر ۹۷ همسر دارد. محمد بلو ابوبکر در سال ۲۰۰۸ میلادی شهرت یافت؛ وی در آن زمان ۸۶ همسر داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تراته

      جججججااان !!!!

    • زهرا

      اه اه چند ش

    • هانا

      اولین باره که بخاطر زن بودنم متاسف شدم....ٱه ه ه ه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج