جاباما
۴۰۷۵۵۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

روایت مصباح از اختلافش با آیت الله مهدوی کنی

آیت‌الله مصباح‌ یزدی گفت: خدا می‌داند و شاهد است که حقیر آیت‌الله مهدوی‌کنی را همانند چشمانم دوست داشتم منتهی برای داشتن چنین علاقه‌ای نیاز نبود که ایشان، همانند من فکر کند و نظر من را تکرار کند.

پایگاه خبری انتخاب: آیت‌الله مصباح‌ یزدی گفت: خدا می‌داند و شاهد است که حقیر آیت‌الله مهدوی‌کنی را همانند چشمانم دوست داشتم منتهی برای داشتن چنین علاقه‌ای نیاز نبود که ایشان، همانند من فکر کند و نظر من را تکرار کند.

آیت‌الله مصباح یزدی در پاسخ به سئوالی در مورد اختلافش با آیت الله مهدوی کنی گفت: نفس اختلاف‌نظر بین انسان‌ها طبیعی و حتی مفید است. قرار نیست درباره روش‌های پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی همه ما مثل هم فکر کنیم و هرکس یک روش را انتخاب کند و دیگران هم بگویند فقط آن روش صحیح است.

وی با بیان اینکه همه از اردات و علاقه خاص حقیر به آیت‌الله مهدوی‌کنی مطلع بوده و هستند، گفت: حقیر با آیت‌الله مهدوی‌کنی سال‌ها در مدرسه حجتیه همسایه بودیم و سال‌ها در دوران طلبگی باهم دوستی داشتیم؛ خدا می‌داند و شاهد است که حقیر، آیت‌الله مهدوی‌کنی را همانند چشمانم دوست داشتم و به ایشان اردت قلبی داشتم منتهی برای داشتن چنین علاقه‌ای نیاز و لزومی نبود که ایشان همانند من فکر کند و نظر من را تکرار کند اصلاً اینطوری نیست و نباید باشد.

آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله مهدوی‌کنی را یار و همراهی صدیق و ولایتمدار برای امام راحل و مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: آیت‌الله مهدوی‌ از بزرگان انقلاب و یاران وفادار به امام راحل بود که وفاداریشان به مقام مظعم رهبری تا آخر عمر مبارکشان ادامه داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوند شما را حفظ کند که از ستونهای جمهوری اسلامی هستید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج