۴۰۷۵۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سامسونگ: اطلاعات Galaxy S۸ نباید منتشر شوند

تا به امروز شایعات مختلفی درباره‌ی Galaxy S۸ شنیده‌ایم، اما ظاهرا سامسونگ به دنبال این موضوع است تا در حد ممکن، درز اطلاعات درباره‌ی این گوشی را کاهش دهد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: می‌توان به جرات گفت که قضایای Galaxy Note ۷ به اسم و رسم سامسونگ هم صدمه وارد کرده‌اند و ضرر مالی، تنها مشکل سامسونگ در حل اتفاقات پیش‌آمده برای Note ۷ نیست. به همین دلیل هم سامسونگ باید با پرچم‌دار بعدی‌اش یعنی Galaxy S۸، این اسم و رسم از دست رفته را دوباره بازگرداند و خودش را ثابت کند.
سامسونگ: اطلاعات Galaxy S8 نباید منتشر شوند
تا به امروز شایعات مختلفی درباره‌ی Galaxy S8 شنیده‌ایم، اما ظاهرا سامسونگ به دنبال این موضوع است تا در حد ممکن، درز اطلاعات درباره‌ی این گوشی را کاهش دهد.

طبق گزارشی که خبرگزاری Korea Herald اخیرا منتشر کرده است، مدیران سامسونگ به کارمندان خود و هم‌چنین شرکت‌هایی که با آن‌ها قرارداد دارند، گفته‌اند که تمام سعی خود را برای جلوگیری از درز اطلاعات درباره‌ی Galaxy S8 بکار گیرند.

در یک ایمیل درون سازمانی سامسونگ، این شرکت به کارمندان‌اش گفته است تا تمام تدابیر امنیتی را به کار گیرند. در این ایمیل آمده است: "درز اطلاعات عملیاتی ما ممکن است ریسک اقتصادی بزرگی را برای شرکت در پی داشته باشد و در نهایت هم منجر به فسخ همکاری‌های ما با شرکت‌های دیگر شود و اعتماد از بین برود."

سامسونگ هم‌چنین به تامین‌کنندگان خود گفته است که حتی یک کلمه درباره‌ی Galaxy S8 صحبت نکنند.

تا همین چند سال اخیر، شرکت‌های سازنده‌ی موبایل می‌توانستند اطلاعات گوشی‌های موبایل‌شان را نگه دارند و در زمان رونمایی آن‌ها، محصولی کاملا جدید تحویل مخاطبان خود دهند. با این حال، به تازگی حتی اطلاعات یک گوشی رده پایین چینی که اسم‌اش را هم نمی‌توانیم بخوانیم ماه‌ها زودتر از ساخت‌اش به بیرون درز می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج