۴۰۷۶۴۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشکلی دیگر برای آیفون ۷ جت بلک

اپل امسال طرحی نو درانداخت و رنگ جذاب جت بلک را نیز به موبایل هایش اضافه کرد. البته پس از مدتی کوتاه مشخص شد افرادی که آیفون ۷ مشکی براق می خرند، پس از چند روز از انتخاب خود پشیمان می شوند.

وب سایت دیجیاتو - حمید مقدسی: اپل امسال طرحی نو درانداخت و رنگ جذاب جت بلک را نیز به موبایل هایش اضافه کرد. البته پس از مدتی کوتاه مشخص شد افرادی که آیفون ۷ مشکی براق می خرند، پس از چند روز از انتخاب خود پشیمان می گردند، زیرا بدنه این دستگاه بسیار مستعد خط و خش و اثر انگشت بوده و پس از مدتی ظاهر جذاب خود را از دست می دهد.
مشکلی دیگر برای آیفون 7 جت بلک

برای غلبه بر این مشکل، شرکت های تولیدکننده لوازم جانبی دست به کار شده و محافظ هایی کاملاً شفاف را تولید کردند که با نصب آنها روی بدنه آیفون ۷ هم می توانید رنگ مشکی براق را به رخ اطرافیان بکشید و هم از آسیب دیدن آن پیشگیری کنید.

اما به تازگی مشکل دیگری رخ نموده. برخی کاربران که اقدام به نصب برچسب محافظ شفاف کرده اند، پس از کندن آن متوجه شدند نوشته های پشت دستگاه، یعنی عبارت iPhone و … Designed by Apple به همراه نشان رگولاتوری به طور کامل و واضح روی لایه محافظ نقش بسته.

یکی از کاربران انجمن گفتگوی MacRumors در این رابطه می گوید محافظ استاندارد را تنها به مدت ۱ دقیقه روی آیفون ۷ جت بلک نصب کرده و با برداشتن آن، با تصویر زیر مواجه شده:

مشکلی دیگر برای آیفون 7 جت بلک

البته نوشته به طور کامل از روی موبایل کنده نمی شود، اما به مرور کمرنگ تر خواهد شد. این وضعیت برای تلفن همراهی با قیمت گزاف و ساخت شرکتی که همواره تأکید بر کیفیت برتر محصولاتش دارد، کمی ناامید کننده است. پیش تر چنین شرایطی را فقط در دیوایس های بی کیفیت چینی مشاهده می کردیم.

گفتنی است طبق اظهارات اهالی کوپرتینو، دستیابی به ظاهر براق Jet Black به واسطه فرایند ۹ مرحله ای آندایزینگ و صیقل دادن میسر گشته، اما حال باید به این سؤال پاسخ دهند که چرا در بین ۹ مرحله فوق هیچ تدبیری برای افزایش ماندگاری نوشته های پشت دستگاه نیاندیشیده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج