۴۰۷۷۹۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

رضاییان می تواند سید جلال شود؟

سیدجلال حسینی را می توان نمونه عینی بازیکنی حرفه ای در فوتبال ایران نامید.

ورزش سه: مدافع باتجربه تیم ملی و پرسپولیس در صورتی که طی سال های متمادی حضورش در فوتبال به دنبال حضور در بطن حاشیه بود، اکنون مسلما در ۳۴ سالگی نه جایی در جمع شاگردان کی روش داشت و نه می توانست بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو ببندد.

سیدجلال حسینی بازیکنی که اکنون صد بازی ملی را پشت سر گذاشته، یکی از باتجربه ترین شاگردان برانکو ایوانکوویچ محسوب می شود که در فصل جاری با قدرت رهبری و دوری از حاشیه در کنار کیفیت بالای فنی اش توانسته نقش فوق العاده ای در ترکیب این تیم داشته باشد. مدافع شمالی پرسپولیس که از سال 2007 حضور در تیم ملی را در قالب تیم زیر 23 ساله های ایران آغاز کرد، تا به امروز به همراه سپاهان، سایپا، ملوان و پرسپولیس و الاهلی در فوتبال ایران پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرده است.
رضاییان می تواند سید جلال شود؟

شاید اگر هر بازیکن دیگری به جای سیدجلال حسینی در فصل گذشته بود، نسبت به حاشیه هایی که رسانه ها با اعلام نارضایتی برانکو ایوانکوویچ از شرایط فنی او منتشر می کردند واکنش تندی را نشان می داد؛ اما در نهایت این بازیکن بدون توجه به این مسائل قرارداد خود را با نفت تهران منعقد کرد و فصلی فوق العاده را نیز پشت سر گذاشت که منتهی به بازگشت بدون حرف و حدیث او به جمع سرخپوشان شد. بازگشتی که همراه با دریافت بازوبند کاپیتانی نیز شد و او این روزها با عملکرد خود پاسخ مثبتی به اعتماد برانکو ایوانکوویچ (که برپایه سکوت و دوری از حاشیه بوده) داده است.

رامین رضاییان نیز این روزها شرایط بدی را سپری می کند؛ بازیکنی که در فصل گذشته به گواه کارشناسان در جمع ۴ بازیکن برتر این تیم بوده و اکنون نیز علیرغم نیمکت نشینی در پرسپولیس به عنوان ۱۱ مرد ثابت تیم ملی جایگاه ویژه ای در ذهن و تاکتیک کی‌روش به خود اختصاص داده، مسلما نمی تواند با نیمکت نشینی اش ولو در تیم بزرگی مثل پرسپولیس کنار بیاید و این مساله باعث ایجاد واکنش هایی می شود که البته بزرگترین ضربه را خودش از این ناحیه متحمل خواهد شد.

مسلما رامین رضاییان در صورتی که بتواند با عبور از این مقطع، خود را به برانکو ایوانکوویچ اثبات کند، نه تنها روند کیفی خود در فوتبال ایران را افزایش خواهد داد؛ بلکه به ثبات نیز خواهد رسید. مسلما این مساله نیازمند این است که او با تمکین از سرمربی و تصمیماتش و همچنین دوری از حواشی، بتواند بار دیگر در مسیر حرفه ای حرکت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا هر چیزی رو الکی میچسبونید ب رضائیان چرا میخواید حاشیه درست کنید همش حرفتون شده رامین

    • حسین

      خداوکیلی چوب لا چرخ این تیم نگذاریت.بابا رامین چه باشه چه نباشه این تیم نتیجه میگیره .یادتون رفته چطوری جواب برانکو رو نمیداد.اون موقع برانکو فکر ش رو کرد که الان 2گل خورده بیشتر نداره .یهروز اومدن گفتن احمدزاده .الن میگن سید جلال .بابااین خارجیها بهتر دل میسوزن.ول کنید .ماهمین پرسپولیسو میخواهیم چه رضاییان. باشه چه نباشه.البته پسر خوبیه اما مهم تیمه .پرسپولیس زلزله همینه

    • داود

      امیدوارم آقای برانکو اشتباه سید جلال رو در فصل قبل درباره ی رامین رضاییان انجام نده به امید قهرمانی پرسپولیس در ایران و آسیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج