۴۰۸۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

تاملی بر نحوه کار و هزینه آموزشگاه‌های زبان

آموزش زبان چینی در محل کار، انگلیسی در خواب!

منشی یکی از موسسه‌های آموزش زبان می‌گوید: برای یادیگری زبان چینی می‌توانیم مدرس‌مان را در هر زمانی که بخواهید به محل کارتان بفرستیم تا با شما تمرین کند.

بله! این جمله حقیقت دارد؛ دنیای شما به تعداد زبان هایی که می دانید گسترده ترمی شود. اصلا این حرف را هم که فاکتور بگیریم، به نکته ای مهم تر می رسیم؛ محققان می گویند یادگیری زبان جدید روی افزایش قدرت حافظه افراد تاثیر فوق العاده ای دارد. کسانی که به بیشتر از دو زبان صحبت می کنند کمتر دچار معضلی به نام فراموشی می شوند. این حرف‌ها شعار تبلیغاتی نیست تا همین روزها به یکی از موسسه‌های آموزش زبان مراجعه کنید، بلکه تنها مقدمه‌ای است برای گزارشی درباره بازار داغ انواع کلاس های آموزش زبان و نرخ های این کلاس‌ها!

اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی را داشته باشید، انتخاب‌های مختلفی پیش روی‌تان قرار دارند. به عنوان گزینه اول دوره هایی که زیر نظر جهادهای دانشگاهی دانشگاه‌های دولتی مختلف برگزار می شوند، گزینه مناسبی برای دانشجویان هستند.

جهاد دانشگاه ها در راه آموزش زبان
یکی از دانشگاه‌های دولتی برگزار کننده کلاس‌های آموزش زبان بعد ازبرگزاری آزمون تعیین سطح،بابت هر ترم 90 تا 120 هزار تومان دریافت می کند، طول دوره 10 ترم است و کلاس‌ها 3 روز در هفته برگزار می شوند. مدرکی که در پایان این دوره به زبان آموزان داده می شود مدرک تعاونی علمی دانشجویی دانشگاه برگزار کننده دوره است.

برای سفر خارجه آماده شوید
یکی از موسسه‌های خصوصی برگزار کننده دوره‌های آموزش زبان که با دور‌ه‌های خود آمادگی لازم برای سفر به خارج از کشور را در زبان آموزان خود ایجاد می کند، بابت دورهای فشرده خود ۷۵ هزارتومان و بابت دوره‌های عادی خود ۴۸ هزار تومان دریافت می کند. طول دوره‌های عادی ۲ سال و طول دوره‌های فشرده ۴ سال است. کلاس ها ۲ روز در هفته برگزار شده و زمان هر جلسه یک ساعت و نیم است.

آموزش زبان چینی در محل کار، انگلیسی در خواب!

کودک شما فیلسوف است
کودک فیلسوف است، این جمله شعار موسسه ای است که ادعا می کند کودکان 3 تا 6 ساله، در عرض 14 ماه شرکت در کلاس‌های این موسسه می توانند به انگلیسی مکالمه کنند، بنویسند و بخوانند! کلاس های این موسسه هر روز برگزار می شود و بابت هر ترم یک ماهه خود 200 هزار تومان دریافت می کند.

چینی را در محل کارتان بیاموزید
آموزش زبان های چینی، فرانسوی، اسپانیایی، سوئدی، عربی،آلمانی، روسی، ترکی در موسسه، منزل یا محل کارتان، فقط خصوصی، این بخشی از شعار موسسه ای خصوصی است که به کار آموزش زبان مشغول است.

منشی این موسسه می گوید:کلاس‌های موسسه فقط به شکل خصوصی برگزار می شود. هفته ای ۳ جلسه کلاس، پنج شنبه و جمعه ها هم کلاس برگزار می کنیم. هزینه هر جلسه برای آموزش زبان چینی ۳۰ هزار تومان است.هزینه کلاس ها بسته به زبانی که انتخاب می کنید متغیر است، مثلا زبان ایتالیایی از زبان چینی ارزان است؛ هزینه هر جلسه کلاس ایتالیایی ۲۴ هزار تومان است.

کلاس‌ها بسته به درخواست شما در موسسه، منزل یا محل کارتان برگزار می شود. مدرس را به محل کار شما می فرستیم تا درهر زمانی که خودتان بخواهید به شما آموزش بدهد. ویِژگی دیگر موسسه‌مان این است که اگر از شیوه کار مدرسی که برایتان می فرستیم راضی نباشید می توانیم تا ۳ بار او را تعویض کنیم. منشی موسسه در ادامه می گوید: شماره تماس‌تان را بدهید تا مشاورمان با شما تماس بگیرد و همه اطلاعات لازم دیگر را به شما بدهد.

هزینه‌ها با پیشرفت‌تان بالا می رود!
مسوول یک از شعبه های آموزشگاه می گوید: کلاس ها 3 روز در هفته برگزار می شوند، هر روز 3 ساعت، هزینه دوره ها 54هز ار تومان تا 73 هزار تومان است،‌هزینه هر دوره بسته به ترمی که بعد از آزمون تعیین سطح درآن پذیرفته می شوید تغییر می کند.

دوره خصوصی با استادهای دانشگاه تهران
در آگهی نوشته شده است، دوره‌های آموزش زبان با تدریس اساتید دانشگاه تهران و شخصی که مسوول ثبت نام و پاسخگویی به متقاضیان است در توضیح شرایط موسسه می گوید: همه کلاس ها با تعداد کم ، ۵ تا ۱۲ نفربرگزار می شوند.مدرسان استاد زبان دانشگاه تهران هستند، آزمون تعیین سطح ۱۰ دقیقه ای و رایگان داریم. بعد از تعیین سطح طول دوره و شرایط را بریتان توضیح می دهیم. هزینه کلاس ها هم حدود ۶۰ هزار تومان است.

در ۳۵ جلسه از شما بلبل می سازیم
35 جلسه مکالمه تضمینی با مدیریت خانم ...، این مرکز ادعا می کند با هزینه ای در حدود 16 تا 22 هزار تومان برای هر جلسه در 35 جلسه می تواند به ما کمک کند انگلیسی، سوئدی، فرانسوی ، آلمانی را مثل بلبل صحبت کنید، این دوره ها ویِژه افراد عازم به خارج از کشور است!

بنا به این گزارش دیگر آموزشگاه‌های زبان سطح شهر با قیمت هایی به این شرح : 100 ساعت آموزش زبان آلمانی با 160 هزار تومان، آموزش مکالمه انگلیسی یک ماهه 60 هزار تومان، آموزش انگلیسی و فرانسوی، تجاری، درموسسه 240 هزار تومان و در منزل 250 هزار تومان، هزینه مکالمه فشرده تضمینی 4 ترمی 70 هزار تومان زیر نظر استادان کانادایی و استرالیایی با جدید ترین متدها، زبان روسی با متد دانشگاه دولتی مسکو، مکالمه، گرامر و ترجمه جلسه ای 50 هزار تومان خدمات ارایه می دهند.

آموزش زبان چینی در محل کار، انگلیسی در خواب!

به ضمیر ناخودآگاه‌تان انگلیسی بیاموزید!
راجع به چیزی شنیده‌اید؟ "آموزش انگلیسی در خواب"! یکی از فروشندگان این نوع cd ها می گوید: آلبوم یادگیری مكالمه انگلیسی درخواب مجموعه ای بی نظیر و كاملاست از درس و تمرین آموزش مكالمه‌های زبان انگلیسی است. درس‌ها بصورت گفتاری و در فرمت فایل های صوتی mp3 و به 2 زبان فارسی و انگلیسی ارایه می شوند.

این صداها با تلفیق دو تكنولوژی زنده نمایی، صحنه‌های صوتی در داخل جمجمه یا و تكنیك منحصر به فرد همسازی وهمگامی مغزی از طریق هدفون برای مغز زمان خواب، قابل شنیدن هستند و به دلیل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس‌ها، مغز شما را در عالی ترین شرایط ‌وبه راحت‌ترین شیوه، با واژه ها و جمله‌های اساسی زبان آشنا می کند.

این فروشنده ادعا می‌کنند شما بعد از گوش کردن به این فایل ها در خواب، وقتی از خواب بیدار می‌شوید دركمال حیرت متوجه می‌شوید نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان آموخته اید وبه طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مكالمه‌های روزمره ونوشته‌های انگلیسی را درك می كنید!!

این افراد متن درس‌ها را هم برای مراجعه بصورت فایل قابل چاپ و تكثیر در داخل مجموعه قرار می‌دهند.

تابستان فصلی است که خیلی از این افراد برای ثبت نام در دوره ها راهی‌ آموزشگاه‌های مختلف می شوند. در بین موسسه های زبان هر از چند گاهی شیوه های تازه ای باب می شود. بحث آزاد، استاد native،پخش فیلم، گرفتن شهریه بعد از پایان دوره و قبولی در آزمون‌ها و توانایی مکالمه به کلیه زبان ها، آموزش زبان با لهجه امریکایی و انگلیسی از مواردی هستند که موسسه های مختلف آموزش زبان در ارایه آنها به متقاضی سعی در پیشی گرفتن از یکدیگر دارند. جدا از موسسه های معتبر که به ادعاهای خود پایبند هستند موسسه هایی هم هستند که با شعارهای بی اساس و دور از باور سعی در جذب متقاضی دارند.راستی، چطورمی شود در محل کار،در ساعات کاری که افراد متهعد به انجام کار هستند، مکالمه زبان های مختلف را آموخت؟!

منبع: خبرگزاری برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آموزش زبان چینی در محل کار، انگلیسی در خواب!



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج