۴۰۸۰۲۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سینمای جهان در انتظار یک ترکیب استثنایی!

بنابر اعلام طراح تولید فیلم‌های «مارتین اسکورسیزی»؛ فیلمبرداری «مرد ایرلندی» به احتمال فراوان در ابتدای سال آینده میلادی آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: بنابر اعلام طراح تولید فیلم‌های «مارتین اسکورسیزی»؛ فیلمبرداری «مرد ایرلندی» به احتمال فراوان در ابتدای سال آینده میلادی آغاز می‌شود.

پس از اعلام خبری مبنی بر اکران فیلم «سکوت» جدیدترین ساخته سینمایی «مارتین اسکورسیزی» در اواخر سال جاری میلادی و حضور این فیلم در فصل جوایز سینمایی، شنیده‌ها حاکی از آن است که فیلم «مرد ایرلندی» که «اسکورسیزی» سالهاست فکر ساخت آن را در ذهن می‌پرواند در ماه‌های نخستین سال ۲۰۱۷ مقابل دوربین می‌رود.
سینمای جهان در انتظار یک ترکیب استثنایی!

«دانته فرتی» طراح تولید هالیوودی که در فیلم‌هایی چون «هوانورد»، «هوگو» و «سکوت» با اسکورسیزی همکاری داشته است، در مصاحبه‌ای با نشریه ورایتی گفت: از لحاظ نظری قرار است فیلمبرداری «مرد ایرلندی» از ماه فوریه یا مارس ۲۰۱۷ کلید بخورد، البته هنوز قرارداد اصلی این فیلم منعقد نشده است.

فیلم «مرد ایرلندی» پروژه سینمایی که «مارتین اسکورسیزی» سال‌هاست قصد ساخت آن را دارد و «رابرت دنیرو»، «آل پاچینو» و «جو پشی» بازیگران سرشناس آن خواهند بود به احتمال فراوان برای اولین بار در بازار شصت‌ونهمین جشنواره فیلم کن معرفی و به خریداران بین‌المللی ارائه می‌شود.

«استیو زایلیان» که پیش از این نگارش فیلم‌نامه ساخته‌هایی چون «دارو دسته نیویورکی‌ها»، «فهرست شیندلر» و «مانی‌بال» را بر عهده داشته است، مسئولیت نوشتن فیلمنامه «مرد ایرلندی» را نیز بر عهده خواهد داشت و داستان فیلم نیز درباره یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» است که با اقتباس از کتاب «شنیدم خانه‌ها را رنگ زدی» نوشته «چارلز براندت» ساخته می‌شود و به پشت پرده قتل مرموز «جیمی هوفا» رئیس اتحادیه کارگران آمریکا می‌پردازد.

جدیدترین فیلم آماده اکران «مارتین اسکورسیزی»، «سکوت» نام دارد و داستان این فیلم بر اساس رویدادی واقعی و درباره یک مُبلغ آئین مسیحیت (لیام نیسون) در قرن هفدهم با بازی است که به ژاپن سفر می‌کند و در آنجا مجبور می‌شود دین مسیحیت را تکذیب کند و از آن روی برگرداند. دو کشیش جوان‌تر با بازی «آدام درایور» و «آندرو گارفیلد» که برای نجات این مبلغ راهی ژاپن می‌شوند نیز به سرنوشتی مشابه دچار می‌شوند.

کمپانی فیلم «پارامونت» تاریخ ۲۳ سپتامبر را برای اکران محدود فیلم «سکوت» اعلام کرد تا این فیلم شرایط حضور در هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار را به دست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج