جاباما
۴۰۸۰۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تریلر رسمی انیمیشن «بچه رئیس» منتشر شد

«الک بالدوین» با وجود آن که در سال ۱۹۸۰ دوران حرفه ای بازیگری خود را آغاز کرد، همواره در تولید فیلم ها و سریال های تلویزیونی متعدد نقش داشته است. وی در فیلم هایی مانند «Glengarry Glen Ross»، «Glengarry Glen Ross» و «۳۰ Rock» به ایفای نقش پرداخته است.

وب‌سایت روزیاتو: «الک بالدوین» با وجود آن که در سال ۱۹۸۰ دوران حرفه ای بازیگری خود را آغاز کرد، همواره در تولید فیلم ها و سریال های تلویزیونی متعدد نقش داشته است. وی در فیلم هایی مانند «Glengarry Glen Ross»، «Glengarry Glen Ross» و «۳۰ Rock» به ایفای نقش پرداخته است.

آقای بالدوین اخیرا به مدت سه هفته در یک شو، نقش دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری را بر عهده داشت. اکنون نیز به نظر می رسد کار آینده وی مشخص شده باشد. نخستین تریلر رسمی انیمیشن «بچهء رئیس» آخرین ساخته کمپانی مشهور «DreamWorks»، منتشر شده و بالدوین در آن نقش نوزادی را ایفا می کند که آرمان هایی شگفت انگیز و حرفه ای دارد.

انیمیشن جدید، برای جلب نظر تمامی علاقه مندان به سینما در هر سنی در نظر گرفته شده است. «استیو بوشمنی» نیز در این فیلم به جای فرد شرور صحبت خواهد کرد. این اثر که کارگردانی آن را «تام مک گراث» (کارگردان انیمیشن ماداگاسکار) بر عهده خواهد داشت، بر اساس کتابی با همین نام، نوشته «مارلا فریزی» ساخته شده است. خلاصه داستان رسمی را می توانید در ادامه بخوانید:

شرکت «DreamWorks» و کارگردان ماداگاسکار، از شما برای دیدن غیر عادی ترین بچه دنیا دعوت می کنند. او کت شلوار می پوشد و اَلِک بالدویک هم به جای آن حرف خواهد زد. فیلم «بچهء رئیس»، به خوبی تاثیر ورود یک بچه جدید به خانواده را نشان خواهد داد و مسئله را از دیدگاه پسربچه ای ۷ ساله به نام تیم، بررسی خواهد نمود. این فیلم، اهمیت خانواده را به تصویر می کشد و اثری هنری برای تمام سنین به شمار می رود.

در ادامه می توانید پوستر رسمی فیلم را ببینید.

تریلر رسمی انیمیشن «بچه رئیس» منتشر شد

با در نظر گرفتن عوامل حرفه ای که در ساخت مشارکت دارند، احتمالا می توانیم اثری خوب و جذاب را تماشا کنیم. قرار است «بچهء رئیس» اسفند ماه سال جاری در سینماها اکران شود. به طور حتم، حضور بالدوین به تنهایی می تواند به فروش بالای این فیلم کمک کند و طیف وسیعی از مخاطبان را به سمت خود بکشاند.

به علاوه، کارگردانی خوب آقای «مک گراث» در انیمیشن ماداگاسکار، آن را به یکی از استعدادها در شرکت «DreamWorks» تبدیل کرده است. تاریخ دقیق اکران «بچهء رئیس»، ۳۱ مارس سال ۲۰۱۷ میلادی خواهد بود. در ادامه از شما دعوت می کنیم تریلر منتشر شده را تماشا کنید.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تریلر رسمی انیمیشن «بچه رئیس» منتشر شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج