۴۰۸۰۹۹
۱۷ نظر
۵۰۰۹
۱۷ نظر
۵۰۰۹
پ

زورگیری از مسافران در لانه مخوف

تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از ۲ عضو یک باند خطرناک که با شگرد «اجاره منزل شخصی» از مسافران و اتباع خارجی زورگیری می کردند درحالی ادامه دارد که هنوز برخی از متهمان این پرونده متواری هستند.

روزنامه خراسان: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از ۲ عضو یک باند خطرناک که با شگرد «اجاره منزل شخصی» از مسافران و اتباع خارجی زورگیری می کردند درحالی ادامه دارد که هنوز برخی از متهمان این پرونده متواری هستند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته ضمن بیان این خبر افزود: بیست و ششم شهریور گذشته، پرونده ای از شکایت ۳ تبعه خارجی عرب زبان به پلیس آگاهی رسید که محتویات آن نشان می داد، اعضای یک باند خطرناک با طعمه قراردادن یک زن جوان و با ترفند منزل اجاره ای ارزان قیمت، مسافرانی را از فرودگاه مشهد به «لانه مخوف» می کشانند و با ایراد ضرب و جرح با چاقو از آنان زورگیری می کنند.

سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه اضافه کرد: با توجه به اهمیت ماجرا، گروه زبده ای از کارآگاهان با هدایت سرهنگ جوانبخت (رئیس اداره عملیات ویژه آگاهی) بلافاصله اقدامات اطلاعاتی و عملیات شناسایی زورگیران را با بررسی اظهارات شاکیان آغاز کردند. وی گفت: شاکیان پرونده که یکی از آنان به دلیل پرت شدن از طبقه اول «لانه مخوف» مجروح شده بود در اظهارات خود عنوان کردند: هنگامی که از فرودگاه مشهد بیرون آمدیم، راننده یک دستگاه پراید به بهانه «اجاره منزل ارزان قیمت» ما را سوار کرد و به شهرکی در شرق مشهد برد اما وقتی برای بازدید وارد آن خانه شدیم ناگهان ۳ نفری که از قبل داخل منزل کمین کرده بودند به همراه راننده پراید روی سرمان ریختند و با کتک کاری چمدان هایمان را ربودند.

این درحالی بود که آن ها برای ایجاد رعب و وحشت یک نفر از ما را نیز با چاقو مجروح کردند که او از ترس خود را از طبقه اول به بیرون انداخت که در مرکز درمانی بستری شد. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: در پی اظهارات شاکیان و با توجه به سرنخ های موجود، کارآگاهان دامنه عملیات خود را به منزل مورد ادعای شاکیان در شهرک مهرگان کشاندند اما با شناسایی این «لانه مخوف» مشخص شد که تنها یک پتو و زیرانداز در این لانه وجود دارد و مجرمان فقط برای ارتکاب جرم از چند روز قبل آن جا را اجاره کرده اند.

وی تصریح کرد: این گونه بود که عملیات کارآگاهان برای شناسایی زورگیران وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی و پی گیری سرنخ های جدید به محل اختفای ۲ تن از متهمان در اطراف شهرک شهید بهشتی مشهد رسیدند. سرهنگ رزمخواه خاطرنشان کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده و پس از هماهنگی های قضایی، کارآگاهان موفق شدند ۲ جوان ۲۵ و ۲۷ ساله را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند. وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه زورگیران حدود ۱۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی (شیشه و کراک)، سلاح سرد، چند گوشی تلفن همراه و ... کشف شد و متهمان تحت بازجویی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازجویی ها مشخص شد که اعضای این باند از یک زن جوان نیز برای به دام انداختن طعمه های خود استفاده می کردند و با طرح نقشه قبلی، مسافران عرب زبان را در حالی سوار خودرو می کردند که یکی از اعضای باند نقش مترجم را بازی می کرد. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی یادآور شد: تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری دیگر اعضای فراری این باند همچنان ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس از شادگان

      بعد میگن چرا توریست و مسافر کم میاد ایران ، الان خودتون احترام و مهمان نوازی و استقبال عراقیها از ایرانیها در کربلا و نجف در عراق را با این زورگیری از مسافران و زائران عراقی در مشهد مقایسه کنید و بعد ببینید این مسائل چقدر میتونه در تبلیغات ضد ایرانی دشمان ایران مفید باشه و میتونه ایرانیهارو چقدر بد نشان بدهد بهرحال امیدوارم کمتر شاهد این مسائل باشیم...
      و امیدوارم این مجرما به سزای عملشون برسند

    • بدون نام

      چند تاشونو اعدام کنن تا بقیه آدمایی مثل اینا که آبروی ایرانی هارو میبرن ماستاشونو کیسه کنن

    • طوطی

      حالا خوبه اینا بخاطر پول زورگیری کردن،جریان عربا توفرودگاه روکه یادتونه دنبال نوجوانای ایرانی …………!!

    • مهدی جون

      بچه من با اوضاعی که میبینم شدیدا به میسیو پوآرو نیاز داریم یا حداقل خانم مارپل

    • طوطی

      مهدی جون خوشحال میشیم اینجوری نظرات خودتم بشنویم،اخه همش تایید ستاره بود حرفات ………

    • بدون نام

      مشهد خطرناک ترین شهر ایران شده . فساد و جنایاتش روی آمریکا رو سفید کرده .

    • بدون نام

      چند ساله خیلی فساد مشهد زیاد شده

    • بدون نام

      خاک توسرشون چندش آورا

    • عباس از شادگان

      خانم یا آقای طوطی براتون متاسفم که کار این مجرمارو تایید میکنی و میگی کارشون خوب بوده که به خاطر پول اینکارو کردن ، و با جنایت سعودیها در گذشته مقایسه میکنید اولاً که هردو جنایت محکوم هستند دوما دلیل نمیشه که چونکه به خاطر پول اینکارو کردن یعنی جرم کمی مرتکب شدن و من امیدوارم یکروز ی روی خودتون وقتیکه رفتید سفر یکی همچنین بلایی بیاره تا بتونید درک کنید چقدر کار این جنایتکارا بد و مخرب بوده
      ضمناً شما چرا کشورمون رو با کشور عربستان مقایسه میکنید اصلا به ما چه ربطی داره که توی یک کشوری جرمی اتفاق بیوفته ما باید کلاه خودمون رو بچسبیم و باید سعی کنیم کشورمون رو از این جرم و جنایت ها نجات بدهیم و اینکارهارو محکوم کنیم پس خواهشا دست از مغلطه بردارید

    • بدون نام

      چه ازافغانیهاکم دارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طوری میگی افغانیها انگار اونا همه شون مجرم هستن خوبه خودتون دارین می بینین ایرانی روی همه رو تو جرم و جنایت سفید کرده

    • طوطی

      عباس از شادگان

      من کارشون رو تأیید نکردم داداش،منظورم چیز دیگه ای بود,
      تو روخدا نفرینم نکن,حالو روز درستی ندارم شما هم نفرینم کنی که دیگه هیچ……

    • مشهدبزرگ

      چون مشهد .....فقط بیش از یک میلیون حاشیه نشین داره واز هر قوم ونژادی در اطراف مشهد ساکنند جرم زیاد شده کوچ بی شمارشهرستانیهای بیکار به مشهد باعث این مشکلاته

    • احمد

      فارغ ازجرمی که این چندنفر مرتکب شدند,یک نکته آزار دهنده دراین خبر وجود داره,طعمه قرار دادن یک زن

    • کامروا

      جناب عباس شادگانی با اینکه احترام شما را دارم حرفهای تحریک کننده نزن و دیگران را وادار نکن من خوب آگاه هستم و جز راستی به چیز دیگری اعتقاد ندارم اصول این فمنیسم چی بود که گفته بودید من از کسانی دو پهلو صحبت میکنند تنفر و دوری می جویم، مثل روزنامه چندصفحه چرند و پرند مینویسی، بسه دیگه حیا کن این اخبار داغ را رها کن

    • کامروا

      دوستان اطلاع دارید در شهرهای مشهد -اصفهان -خوزستان و کردستان بیشتر ین دزدی و زورگیری و درگیری میشود فرهنگ این شهرها هرکدام پنج تا ده دقیقه کمتر از فرهنگ تهران است خوزستان بیشترین راه زنی را دارد برابری آمار من خوندم بود که این را میپرسم؟

    • بدون نام

      اخراج تمام افغانی ها
      اجرای مجازات اسلامی قطع ید برای این جنایتکاران چاره رهایی از شر اینهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج