جاباما
۴۰۸۱۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

ماجرای کامبیز دیرباز و ۱۵ کیلو اضافه وزن

کامبیز دیرباز این روزها بیشتر در رشت و سر کلاس های بازیگری اش حضور دارد، تازگی مشغول بازی در پروژه ای شده که پیرش کرده است! البته نه پیر نحیف، بلکه یک پیر تپل!

ماجرای کامبیز دیرباز و 15 کیلو اضافه وزن

تماشا: بازیگری که این روزها بیشتر در رشت و سر کلاس های بازیگری اش حضور دارد، تازگی مشغول بازی در پروژه ای شده که پیرش کرده است! البته نه پیر نحیف، بلکه یک پیر تپل! کامبیز دیرباز این روزها در فیلم سینمایی «خاکستر و برف» بازی می کندکه در آن کریمی متفاوت با ریش و موی سفید دارد. روح الله سهرابی؛ کارگردان این فیلم هم درباره آن به سینما پرس گفته است: «کامبیز دیرباز در این فیلم گریم متفاوتی دارد و برای فیلم 15-12 کیلوگرم به وزن خود اضافه کرده است.»

این کارگردان همچنین در این گفت و گو درباره دفاع مقدسی نبودن فیلمش گفته: «فیلم من شاید در عمق به عواقب جنگ بپردازد اما قرار نبوده در مورد موضوع آن از عبارت دفاع مقدسی استفاده شود. فیلم «خاکستر و برف» بیشتر سعی دارد به نقاط مبهم و پوشیده رابطه بپردازد و مرزهایی از این رابطه ها را که به هم ریخته است نشان دهد. به نوعی می توان گفت کسی نمیداند حق را به کدام طیف باید بدهد.»

ماجرای کامبیز دیرباز و 15 کیلو اضافه وزن

او در پاسخ به دلایل انتخاب بازیگران اصلی اش که از بازیگران کم کار این سال ها به شمار می روند، توضیح داده: «برای کامبیر دیرباز دو سه دلیل داشتم که به سراغش رفتم. یکی استایل بدنی این بازیگر است که به لحاظ تیپ به شخصیت اول فیلم بسیار نزدیک بود. لطفی که دیرباز به ما کرد این بود که چیزی حدود ۱۵-۱۲ کیلو به وزن خود اضافه کرد و به شدت وقت و انرژی گذاشت، برای همین فکر می کنم اگر فیلم را ببینیدشما هم تصدیق می کنید که بازی حرفه ای داشته است. در شخصیت احسان که بعد از سال ها به ایران برمی گردد نیاز بود گریم منحصر به فردی انجام شود که آقای ملکان کاری کرده بودند که گریم روی صورت دیرباز خیلی خوب نشسته است. خیلی از دوستانی که سر صحنه فیلم حاضر شدند هم از گریم دیرباز استقبال کردند.»

البته این تنها دیرباز نیست که گریمی سنگین را برای «خاکستر و برف» متحمل شده است. کارگردان این کار از گریم میترا حجار هم سخن گفته: «من همیشه معتقد بوده ام که حجار جزو چهره های سینمایی کشور است و عمق خاصی که در چهره اش دارد، همین ما را بر آن داشت که پیش از هر بازیگر دیگری به سمت او برویم. در بحث بازی هم که توانمند است و با ما همراهی کرد و انرژی گذاشت. میترا حجار هم برای این فیلم ۸ تا ۹ سال مسن تر از سن واقعی خودش دیده می شود که گریم آقای ملکان توانسته است حق مطلب را در مورد این نقش ادا کند.» «خاکستر و برف» در بخش فیلم اولی های جشنواره فجر امسال حضور خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا خانوم

      ببخشید من متوجه نشدم!!!گریم "خانم" میترا حجار رو هم "آقای" ملکان انجام دادن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجب!!!

      پاسخ ها

      • زهراخانوم

        وا چرا منفی دادید!!؟؟یعنی از نظر شما اشکال نداره که گریم یه خانوم رو ,یه آقا انجام بده!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • .....

        نه زهرا خانوم معمولا گریم توسط یه نفر طراحی میشه و توسط یه نفر دیگه اجرا میشه. حتما طراحی گریم خانم حجار با آقای ملکان بوده...

    • مهدیسا

      چقدر ساده اید برید تو اتاق گریم ببینید چه خبره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج