جاباما
۴۰۸۳۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انتقاد سعداوی از قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید بازی در تبریز و در حضور تماشاگران پرشور این شهر جذابیت‌های فراوانی دارد.

خبرگزاری ایسنا: نعیم سعداوی پس از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی، اظهار کرد: قصد ندارم خیلی درباره تراکتورسازی صحبت کنم. این تیم یک مربی باتجربه که خودش را در فوتبال ایران ثابت کرده در اختیار دارد و خود این تیم نیز به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل شده و چند سال است خود را به عنوان مدعی مطرح کرده است.

وی افزود: این تیم هواداران پرشوری دارد و بازی در شرایطی که جو بسیار خوبی وجود دارد برای هر بازیکنی لذت‌بخش است. امروز نیز صحنه‌های بسیار جالبی از این مسائل دیدیم. من در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که دور هم جمع شده‌ایم تا برآیندی را نشان دهیم که در مجموع همه از آن لذت ببرند ولی باید تلاش کنیم هر کس در چارچوب وظایف خود تلاش کند تا خدای نکرده خدشه‌ای به فوتبال وارد نشود.

سعداوی با قدردانی از باشگاه فولاد خوزستان، گفت: ما از باشگاه خواستیم دو روز زودتر به تبریز بیاییم که این نیز با موافقت باشگاه همراه شد. امروز هشت بازیکن در اختیار داشتیم که دو نفر از آنها بالای ۲۴ سال و شش بازیکن دیگر زیر ۲۴ سال بودند و در میان آنها حتی بازیکنی ۱۹ ساله در ترکیب بود. این بازیکنان آینده فولاد را رقم می‌زنند به شرطی که به آنها اعتماد کنیم اگر حمایت لازم از آنها صورت گیرد آنها می‌توانند خودشان را اثبات کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: هر روز شاهد رشد و پیشرفت بازیکنان هستیم و آنها به یک خودباوری بسیار خوبی رسیده‌اند. درست است که بازیکن نامدار خاصی نداریم اما در قالب یک تیم ستاره بزرگی هستیم. بازیکنان ما امروز تحت تاثیر نام بازیکنان تراکتور قرار نگرفتند.

وی گفت: برنامه امروز تیم را برای گرفتن سه امتیاز چیده بودیم ولی متاسفانه از همان ناحیه‌ای ضربه خوردیم که در بازی‌های ابتدایی فصل به مشکل بر می‌خوردیم و آن این موضوع بود که پس از زدن گل تمرکزمان را از دست می‌دهیم. هر چند که امروز با وجود اینکه عقب افتاده بودیم توانستیم گل را جبران کنیم ولی در کل تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

سعداوی در مورد داوری بازی هم بیان کرد: این طبیعت داوری است که ممکن است اشتباهی صورت گیرد ولی این اشتباهات برای هر دو تیم بود ولی آقایان با اعتراضات خود بازی را تحت تاثیر قرار دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج