۴۰۸۴۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هشدار لاوروف به جان کری

وزیر خارجه روسیه به همتای آمریکایی خود که خیلی برای قطع حملات به تروریست‌ها در حلب اصرار داشت، هشدار داده که تروریست‌های مورد حمایت واشنگتن جلوی خروج مردم از معرکه را می‌گیرند و آتش‌بس را هم نقض می‌کنند.

خبرگزاری فارس: «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در تماس تلفنی با «جان کری» همتای آمریکایی خود،‌ از عهدشکنی‌های تروریست‌های تحت حمایت آمریکا در خلال آتش‌بس حلب و عملی نشدن وعده‌های واشنگتن انتقاد کرد.

آنطور که اینترفاکس گزارش داده، لاوروف در شصتمین تماس تلفنی خود با همتای آمریکایی در سال ۲۰۱۶ به کری گفته که تروریست‌ها در مسیر خروج مردم از حلب مشکل ایجاد کرده‌اند آتش‌بس را هم رعایت نمی‌کنند.

ارتش سوریه و نیروی هوایی روسیه پس از فشارهای سنگین بین‌المللی و تهدید اروپایی‌ها به تحریم هر دو طرف به خاطر بمباران مردم حلب، با آتش‌بس در این شهر و خروج مردم و تروریست‌ها از آن موافقت کردند.

آتش‌بس فعلی البته تکرار تجربه پیشین سوری‌ها برای دست برداشتن از حمله است؛ تجربه‌ای که البته با بمباران شدن توسط جنگنده‌های آمریکایی، نیمه‌کاره رها شده بود.

سرگئی لاوروف در مکالمه تلفنی امروز، همین فشارها و البته قول‌های آمریکا پیش از شروع آتش‌بس را به جان کری یادآور شد و به وی گفت که واشنگتن پیش از این تعهد داده بود، «گروه‌های مسلح میانه‌رو» را از تروریست‌ها جدا کند؛ یکی دیگر از قول‌های آمریکایی که در حد قول باقی مانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج