۴۰۸۶۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کنایه کلوپ به مورینیو

سرمربی آلمانی لیورپول اذعان کرده علاقه ای به جنگ لفظی با مورینیو ندارد.

وبسایت نود: یورگن کلوپ پس از تساوی بدون گل خانگی مقابل منچستر یونایتد و در آستانه بازی روز شنبه تیمش مقابل وست برومویچ عنوان کرده سبک بازی تیم ژوزه مورینیو و استفاده این تیم از توپ های بلند باعث شده لیورپول به خوبی برای بازی با تیم تونی پولیس آماده شود.

کلوپ به نقل از گاردین به خبرنگاران گفته:

بله تا حدی بازی با منچستر یونایتد ما را برای بازی وست بروم آماده کرد. همه ما می دانیم باید مشکلاتی که فصل پیش روی توپ های بلند داشتیم را برطرف کنیم. ما تیمی فوتبالی هستیم که روی زمین کار می کند اما یونایتد تیمی است که روی قدرت فیزیکی بسته شده و با بازیکنان بلند قد زیادی که داشتند از ما قوی تر بودند. ما خوب کار کردیم و فکر نمی کنم یونایتد توانست از این برتری خودش استفاده کند.

در بازی با وست بروم هم با چنین چالشی روبرو خواهیم شد. دفاع کردن توپ های بلند در بازی با یونایتد خیلی مهم بود و در بازی روز شنبه هم اهمیت زیادی دارد. البته ارائه بازی خودمان در مقابل یونایتد مهم بود و در بازی مقابل وست بروم هم بسیار مهم است.
کلوپ همچنین درباره اظهارات مورینیو پس از بازی مبنی بر تفکر دفاعی لیورپول و استفاده از دو هافبک دفاعی و تعویض دنیل استوریج با آدام لالانا گفته:

علاقه ای به جنگ لفظی ندارم. فکر می کنم بازی تمام شده، پس چرا هنوز درباره آن صحبت کنم؟ به صحبت هایی که پس از بازی زده می شود اهمیتی نمی دهم. می دانم که از این بازی باید چه درس هایی بگیرم. مرا با این مسائل اذیت نکنید. شما نمی توانید بازی را پس از سوت داور ببرید. ما یک امتیاز گرفتیم و احساس مثبتی داریم چون یک امتیاز بیشتر نسبت به قبل بازی داریم. تجربه خوبی برای ما بود. عالی نبودیم و دیگر حرفی نمی ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج