۴۰۸۷۵۷
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

دعوای پرسپولیسی، لبخند استقلالی!

استقلال پس از آغاز نامید کننده اش با علیرضا منصوریان در ابتدای فصل جاری، سومین پیروزی پیاپی خود را در هفته نهم لیگ شانزدهم به دست آورد.

ورزش سه: این بردی مهم بود که برای اولین بار در این فصل با اختلاف بیش از یک گل به دست آمد و آبی های پایتخت را به تیم های بالای جدول نزدیک کرد.

شاگردان منصوریان در این دیدار شروع خوبی داشتند اما نا آمادگی چند بازیکن این تیم باعث شد تا این شرایط تداوم نداشته باشد و حتی این سایپا باشد که بر بازی مسلط شود. مصدومیتی که انگار خسرو را آزار می داد و ابراهیمی برافروخته و سردرگم که علاوه بر نیمکت نشینی در تیم ملی، اثرگذاری اش در استقلال را هم کمتر از همیشه می دید و حتی در ضربات ایستگاهی به خاطر وجود کاوه رضایی پشت توپ نمی ایستاد، به علاوه بازی ناهماهنگ جابر انصاری استقلال را در وضعیت بدی قرار داده بود. در این لحظات بود که تجربه بالا و درخشش رحمتی، دروازه استقلال را برای مهاجمان حریف دست نیافتنی نشان داد تا آبی ها کاملاً آرامش پیدا کنند.
البته استقلالی ها باید مدیون خودزنی پرسپولیسی ها هم باشند! چرا که درگیری ها و حواشی مجموعه باشگاه، عوامل و هواداران سرخ پوش پایتخت بر سر ماهینی و رامین رضائیان در نهایت به ضرر پرسپولیس و به سود آبی های تهرانی شد. ماهینی در اهواز پنالتی از دست داد، رامین بالاخره در پستی غیر تخصصی با کمترین میزان (و توقع اثر) به بازی گرفته شد و به جای آن، وریا غفوری فرصت پیدا کرد تا در ترکیب استقلال خودی نشان دهد.
نیمه دوم، علیرضا منصوریان با دو تعویض، گوشه ای از هنر مربیگری اش را (که به خاطر نتایج ضعیف ابتدای فصل مورد تردید قرار گرفته بود، حتی برای نگارنده!) نشان داد. با ورود محسن کریمی به زمین، استقلالی ها به خود آمدند و در زمین حریف مالک توپ شدند. سپس تعویض مجدد بختیار که در بازی های اخیر تکرار شده و نگه داشتن جابر در زمین، به خوبی این مساله را به بینندگان و از همه مهمتر هواداران استقلال نشان داد که سرمربی جوان آبی ها تحت تاثیر حواشی تصمیم گیری نمی کند. مساله ای که البته بی ربط با کسب پیروزی در دو بازی گذشته و بالا رفتن اعتماد به نفس منصوریان در تصمیم گیری نبود.
جالب تر آنکه منصوریان مدام از خرمگاه و فریبا مشورت می گرفت تا اینگونه نشان دهد با وجود اقتدار در تصمیم گیری، خود رای هم نیست. در نهایت همه این موارد روانی روی بازی بازیکنان آبی پوش تاثیر مثبت خود را گذاشت تا آنها بر بازی مسلط شوند. گل های محسن کریمی و جابر انصاری همه آن چیزی که منصوریان نیاز داشت به او بخشید. گلزنی، کسب سه امتیاز، جلب اعتماد هوادارا... شاید هر کدام از هواداران استقلال می خواست به جای منصوریان تصمیم بگیرد، حقدوست که در بازی برابر سیاه جامگان نمایش درخشانی داشت را جایگزین خسرو حیدری می کرد و اصلاً به جابر فرصت بازی نمی داد.
استقلال در روزی که سایپا نتوانست در حد انتظار ظاهر شود، با خیالی آسوده و دستی پر از آزادی بیرون آمد. آنها حالا روحیه گرفته اند و خود را به رقیب همیشگی نزدیک می کنند. رقیبی که به واسطه داشتن ملی پوشان زیاد خیلی وقت ها نفراتش برای تمرینات کامل نیست، نمی داند معضل رامین-ماهینی را چگونه حل کند، به قشقایی باخته و جام حذفی را از دست داده و اگر تحت فشار نتایج رقیب هم قرار بگیرد شاید بیشتر از این ها ضرر کند در حالی که بهترین ترکیب و بیشترین شانس را برای فتح لیگ برتر در اختیار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا حمیدی

      لطفا دنبال حاشیه سازی واسه تیم محبوبمون پرسپولیس نباشید.فوتبال برد و باخت داره و نتیجه تیم هیچ ربطی به رامین رضاییان عزیز و حسین ماهینی با غیرت نداره.

    • پرویز پرستار

      خدا لعنت کنه هر کس که بالا رفتن تیم خودشو نابودی تیم دیگه ای میبینه..... فراموش نکنیم خدا ناظر اعمال ماست... با تشکر

    • 4444

      قش قش قش قشقای
      خخخخخهخ

    • بدون نام

      نبینم نویسنده کیسه ای باشه #داداش زیاد ذوق نکنید خخخخخخخ

    • کمانگر

      چ ربطی داره برد استقلال ب رضایان و ماهینی؟؟خاهشن از این خبرا ننویسید خبرنگاران محترم بی ربطه

    • omid

      اخه تو چقد کیسه کشی ورزش ۳....دیگه تا این حد...معلومه که خیلی میسوزی...

    • میلاد

      چرا چرتو پرت نوشتید! برد استقلال چ ربطی ب پرسپولیس داره! صدر جدول دست کیه؟؟؟

    • بدون نام

      بعنی با ۳ برد فکر میکنید قهرمان میشه ؟
      برای دلگرمی مطلب خوبی بود ولی واقعیت تیم همانی هست که میبینید

    • بدون نام

      خخخخخ جمله اخر باحال بود،به قشقایی باخته.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج