۴۰۸۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حضور مهدی مقدم در جشنواره فیلم فجر

مهدی مقدم خواننده جوان پاپ کشور که با فیلم «آقای الف» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد از احتمال حضور این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

حضور مهدی مقدم در جشنواره فیلم فجر

تماشا: مهدی مقدم خواننده جوان پاپ کشور که با فیلم «آقای الف» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد از احتمال حضور این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

این خواننده با اشاره به حضور در فیلم «آقای الف» علی عطشانی و تجربه بازیگری اش در این فیلم به پانا گفت: «هنوز احتمال حضور این فیلم در جشنواره فجر از بین نرفته است و دوستان در حال رایزنی هستند که این فیلم در جشنواره فجر اکران شود.

حضور مهدی مقدم در جشنواره فیلم فجر

«آقای الف» نخستین فیلم سینمایی سه بعدی کشور است که با کارگردانی علی عطشانی آماده اکران شده است؛ به احتمال فراوان این فیلم در بخش ویژه نمایش فیلم های سه بعدی جشنواره به نمایش در می آید.

این فیلم که موفق به حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره نشده است ولی به دلیل اینکه نخستین فیلم سه بعدی در تاریخ سینمای ایران است، در جشنواره فجر مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.»

او یادآور شده بود که تهیه کننده این فیلم پیش از این گفته بود ترجیح می دهد فیلمش در بخش مسابقه حضور داشته باشد و نمایش «آقای الف» در کنار فیلم های سه بعدی سینمای جهان را باعث دیده نشدن این فیلم اعلام کرده بود.

این خواننده در ادامه با اشاره به این مطلب که در حال تمرین با ارکستر صدا و سیما برای اجرای کنسرت جدیدش است، افزود: «به زودی نخستین کنسرت خود را پس از شش سال در تهران روی صحنه می برم که این اجرا با حضور ارکستر بزرگ صدا و سیما خواهد بود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج