۴۰۸۹۸۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اولین واکنش تماشاگران به فیلم جدید مارول

جدیدترین محصول سینمایی مارول دو هفته دیگر در سینماهای جهان اکران خواهد شد. روز گذشته اولین نمایش «دکتر استرنج» با حضور عوامل فیلم و رسانه‌ها صورت گرفت.

وب‌سایت مجله دنیای تصویر: جدیدترین محصول سینمایی مارول دو هفته دیگر در سینماهای جهان اکران خواهد شد. روز گذشته اولین نمایش «دکتر استرنج» با حضور عوامل فیلم و رسانه‌ها صورت گرفت. نقدهای رسمی فیلم تا سه روز دیگر اجازه انتشار ندارد اما واکنش‌های اولیه در شبکه‌های اجتماعی غالبا مثبت است. اکثرا جلوه‌های بصری، تعریف متفاوت فیلم از مفهوم جادو و بازی بندیکت کامبربچ را ستوده و تصاویر و صحنه‌های اکشن فیلم را خارق‌العاده خوانده اند. تا جایی که بعضی‌ها فیلم را با آثار کریستوفر نولان چون «اینسپشن» و «اینتراستلار» مقایسه کرده اند!
اولین واکنش تماشاگران به فیلم جدید مارول

هم‌چنین در روزهای گذشته اما آدام فرانک فیزیکدان و اخترشناس سرشناس و استاد دانشگاه راچستر که از جمله مشاوران علمی این پروژه بوده، اخیرا نسخه نهایی فیلم را به صورت خصوصی دیده و اعلام کرده که «دکتر استرنج» به طرز دیوانه‌کننده‌ای خوب از آب در آمده و به ویژه در توضیحات علمی برای مفاهیمی مانند جادو و جهان‌های دیگر موفق عمل می‌کند.

دکتر استرینج داستان جراح مغرور و متخصصی است که در اثر صانحه آسیب می‌بیند و در تلاش برای بازیابی قدرت‌های خود سر از دنیای سحر و جادو در تبت در می‌آورد.

نقش ساحر اعظم دنیای ابرقهرمانان مارول را بندیکت کامبربچ یا همان شرلوک هلمز سریال محبوب بی‌بی‌سی ایفا می‌‌کند و چهره‌های مشهور دیگری چون مدس میکلسن، چیوتل اجیوفور، تیلدا سوئینتون و ریچل مک‌آدامز در فیلم حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج