۴۰۹۰۸۸
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

محمد فیلی به «هشت‌ونیم دقیقه» پیوست

تلویزیون از امشب میزبان «هشت‌ونیم دقیقه» خواهد بود.

روزنامه صبا: تلویزیون از امشب میزبان «هشت‌ونیم دقیقه» خواهد بود.
محمد فیلی به «هشت‌ونیم دقیقه» پیوست
سریال «هشت‌ونیم‌ دقیقه» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید، از امشب ساعت21:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. مفید با اشاره به روند کاری این گروه به ما گفت: به‌تازگی محمد فیلی؛ بازیگر نقش شمر در سریال «مختارنامه»، به مجموعه «هشت‌ونیم دقیقه» اضافه شد. ضمن این‌که بازیگران و تمام عوامل، امروز در استان گیلان (شهر رشت) کارشان را ادامه می‌‎دهند تا آخرین تصویربرداری‌ها را در شمال کشور انجام شود. ما در تهران تمام لوکیشن‌ها را گرفته‌ایم و حالا می‌خواهیم در رشت آخرین قسمت‌ها را ضبط کنیم. لوکیشن ما در رشت و صومعه‌سرا خواهد بود و ما باید تقریبا تمام مجموعه را آنجا ببریم زیرا چندین صحنه داریم که به فلاش‌بک‌ها برمی‌گردد. در آن‌جا چندین لوکیشن داریم که به‌محض اتمام ضبط کار برمی‌گردیم و در تهران کار دیگری نداریم.

وی ادامه داد: ما برای خواننده تیتراژ هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم و از امروز تیتراژ کار بدون خواننده خواهد بود ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا آخر هفته خواننده و آهنگ موردنظر برای تیتراژ را لحاظ کنیم.

گفتنی است: از ۱۳آذرماه و پس از پایان سریال «هشت‌ونیم دقیقه» که مصادف با جشن‌ها و اعیاد ماه ربیع‌الاول است، شبکه دو سیما سریال طنز چهل‌قسمتی «همسایه‌ها» به کارگردانى مهران غفوریان، تهیه‌کنندگی علیرضا سبط‌احمدی و نگارش مجتبی چراغعلی را با حضور بازیگرانی چون جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی و... به بینندگان شبکه دو سیما تقدیم خواهد کرد.

همچنین گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما علاوه بر دو سریال «هشت‌ونیم دقیقه» و «همسایه‌ها»، سریال «آرام می‌گیریم» را با همکاری انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و با موضوع امنیت در خانواده و جامعه را در دست تهیه داشته که از ابتدای بهمن‌ماه از این شبکه پخش خواهد شد.

این سریال به کارگردانی روح‌اله سهرابی، تهیه‌کنندگی فرهاد گلی، نویسندگی فریدون فرهودی و فروغ فروهیده و مجموعه‌ای از بازیگران نام‌آشنای سینما و تلویزیون همچون؛ آتیلا پسیانی، مجید صالحی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، نسرین مقانلو، لعیا زنگنه، لیلا اوتادی، کاظم بلوچى، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمال‌زاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، محمود مقامی، ارسلان قاسمی، حسین اکبری، مهسا هاشمی و... در ۴٨قسمت تهیه شده است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 6adi

      خیلی بازیگر خوبیه ، دوسش دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج