۴۰۹۱۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خبر خوش برای علاقه مندان به آیفون و اپل

اپل به زودی نسخه ۱۰٫۱ سیستم عامل iOS با قابلیت تصویر برداری پرتره برای آیفون ۷ پلاس را منتشر می کند؛ قابلیتی که علاقه مندان به آیفون مدت ها منتظر آن بودند.

وب سایت کلیک: اپل به زودی نسخه ۱۰٫۱ سیستم عامل iOS با قابلیت تصویر برداری پرتره برای آیفون ۷ پلاس را منتشر می کند؛ قابلیتی که علاقه مندان به آیفون مدت ها منتظر آن بودند.
خبر خوش برای علاقه مندان به آیفون و اپل

نسخه ۱۰٫۱ سیستم عامل iOS اپل یکی از به روز رسانی های جزئی است که بسیاری انتظار انتشار آن برای گوشی های آیفون را می کشند. انتظار می رود در این به روز رسانی یکی از جذاب ترین قابلیت های دوربین های تصویر برداری به گوشی آیفون ۷ پلاس اضافه شود. این قابلیت همان حالت تصویر برداری پرتره است که با محو کردن پس زمینه تصویر امکان خلق افکت هنری بوکه (bokeh) را فراهم می کند. این ویژگی معمولا فقط در دوربین های DSLR دیده می شود.

اکنون سوال اینجاست که نسخه iOS ۱۰.۱ چه زمانی منتشر می شود و آیفون ۷ پلاس چه زمانی به قابلیت تصویر برداری پرتره مجهز می شود؟

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد اپل احتمالا در روز سه شنبه هفته آینده، یعنی ۲۵ اکتبر (۴ آبان) به روز رسانی iOS ۱۰.۱ را منتشر خواهد کرد. در این روز، یکی از بزرگترین اپراتور های کشور ژاپن یعنی DoCoMo، جهت ایجاد تغییرات و اعمالی تعمیراتی در سرویس پرداخت خود برای مدت طولانی از دسترس خارج می شود. همچنین سرویس کارت حمل و نقل شرکت راه آهن JR East's Suica نیز جهت تعمیر و نگه داری در این روز از دسترس خارج است.
اما دلیل اهمیت این موضوع چیست؟ گفته می شود هر دو این سرویس ها همراه با عرضه iOS ۱۰.۱ با سیستم اپل پی (Apple Pay) یکپارچه سازی می شوند، بنابر این احتمال زیادی وجود دارد که از دسترس خارج شدن این دو سرویس با عرضه iOS ۱۰.۱ مرتبط باشد. لازم به یادآوری است که این تنها یک حدس بوده و غیر رسمی است. شرکت اپل تنها قول داده که نسخه iOS ۱۰.۱ را در پاییز سال جاری عرضه کند.

جالب است بدانید که اپل علاوه بر ارائه قابلیت تصویر برداری پرتره برای آیفون ۷ پلاس، یک سیستم ویژه برای فلیکا (سیستم هوشمند ارتباط بدون تماس با استفاده از کارت الکترونیکی) مبتنی بر F NFC در آیفون ها جایگذاری کرده که به مسافران اجازه می دهد به راحتی از سیستم حمل و نقل پر ازدحام عمومی ژاپن استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج