۴۰۹۲۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: هرگز با آبراموویچ رابطه دوستانه‌ای نداشتم

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ اعتراف کرد که هرگز نتوانسته با مالک باشگاهی که نزدیک به شش سال برای آن کار کرد، رابطه‌ای دوستانه برقرار کند.

خبرگزاری تسنیم: در آستانه دیدار حساس تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و چلسی که ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ را برای اولین بار از زمان اخراجش از چلسی به استمفوردبریج برمی‌گرداند، این مرد پرتغالی اعتراف کرد که هرگز با رومن آبراموویچ، مالک آبی‌های لندن ارتباط صمیمانه نداشته و رابطه میان آنها صرفاً کاری و بسیار محترمانه بوده است.

مورینیو که ماه دسامبر سال گذشته برای دومین بار از چلسی اخراج شد، سال ۲۰۰۷ نیز یک بار از این تیم بیرون رانده شده بود که آن سال بروز اختلاف میان آقای خاص و رومن آبراموویچ به عنوان دلیل قطع همکاری طرفین اعلام شد. اکنون مورینیو اعتراف کرده است که هرگز با مالک روس چلسی رابطه دوستانه‌ای نداشته است.

وی در ادامه افزود: رابطه میان من و آبراموویچ همیشه یک رابطه مالک - مربی و یک رابطه بسیار محترمانه بود. او هرگز دوست من نبوده است. ما هرگز به یکدیگر نزدیک نشدیم.

فصل گذشته برای مورینیو فصلی کابوس‌وار بود، چرا که چلسی تحت هدایتش در ۱۶ بازی اولش در لیگ برتر ۹ بار باخت و او در حالی این تیم را ترک کرد که در رده شانزدهم قرار داشت. مورینیو ۵۳ ساله اما ادعا کرد که از آن اتفاق وحشت نکرده است.

آقای خاص ادامه داد: آن مقطع در دوره از دوران مربیگری من شکل گرفت که به یک آدم پخته و و یک مربی باثبات تبدیل شده بودم. من از نظر احساسی قوی هستم و دیگر یک پسر بچه نیستم. آن اتفاق در سال اول دوران مربیگری من رخ نداد. علاوه بر این خوش‌شانس بودم که باشگاه بزرگی مانند منچستریونایتد عملکرد مرا در تمام دوران مربیگری‌ام و نه فقط سه ماه اول فصل گذشته، ملاک ارزیابی توانایی‌هایم قرار داد تا من بتوانم در لیگ برتر که محبوب‌ترین لیگ من است بمانم و با یک چالش و پروژه‌ای بزرگ به کارم ادامه دهم.

مورینیو با یادآوری دوره دوم مربیگری‌اش در چلسی، تأکید کرد که با وجود اتفاقات تلخی که برایش رخ داد حاضر نیست از پشت سر آبی‌های لندن بدگویی کند.

وی عنوان کرد: برخی مربیان، زمانی که باشگاه‌های‌شان را ترک می‌کنند، دوست دارند که لباس‌های چرک‌شان را در ملاء عام بشویند و درباره اتفاقاتی که برای‌شان رخ داده است، صحبت کنند. من اما باشگاه‌ها را با احساسی بسیار خوب از اینکه تمام تلاشم را برای موفقیت آنها انجام داده‌ام و هرچه توانسته‌ام به آنها داده‌ام، ترک می‌کنم. دوست ندارم پشت سر کسی بد حرف بزنم. در چلسی اتفاقات خوب فراوانی برای من رخ داد و در آنجا دوستان زیادی داشتم و رابطه‌ای حیرت‌آور میان من و هواداران وجود داشت. من این چیزها را فراموش نمی‌کنم. همه خاطراتم در چلسی را نگه می‌دارم، اما فقط برای خودم.

شاگردان مورینیو فردا از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران میهمان چلسی خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج