۴۰۹۲۶۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تصاویر جاسوسی از کادیلاک XTS جدید

باوجودی که پس از معرفی سدان پرچم‌دار جدید CT۶ گفته می‌شد به‌زودی تولید مدل XTS متوقف می‌شود، انتشار یک سری تصاویر جاسوسی جدید نشان می‌دهد که کادیلاک در حال کار بر روی نسخهٔ جدید XTS است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: باوجودی که پس از معرفی سدان پرچم‌دار جدید CT۶ گفته می‌شد به‌زودی تولید مدل XTS متوقف می‌شود، انتشار یک سری تصاویر جاسوسی جدید نشان می‌دهد که کادیلاک در حال کار بر روی نسخهٔ جدید XTS است. مدل بروز شدۀ این خودرو در سال ۲۰۱۷ معرفی شده و با مدل ۲۰۱۸ برای فروش عرضه خواهد شد.

تصاویر جاسوسی از کادیلاک XTS جدید

به نظر می‌رسد در قسمت جلویی XTS جدید یک به‌روزرسانی کلی انجام گرفته و از طراحی مشابه CT۶ استفاده شده است. جلوپنجرهٔ ساده بوده و در آن از تیغه‌های افقی استفاده شده است. همچنین به نظر می‌رسد یک سنسور برای سیستم کمک‌راننده هم در مرکز آن نصب شده باشد. چراغ‌های جلوی XTS جدید از مدل فعلی CT۶ الهام گرفته است و مانند آن‌ یک نوار LED باریک تا قسمت پایینی سپر امتداد پیدا کرده است.

تصاویر جاسوسی از کادیلاک XTS جدید

تغییرات قسمت عقب دشوارتر مشخص هستند. چراغ‌های عمودی و سر اگزوزهای مستطیل شکل در بخش عقبی XTS هنوز وجود دارند اما استتار آن‌ها یعنی کادیلاک تغییراتی در آن‌ها ایجاد کرده است. به‌احتمال‌زیاد تغییراتی در درِ صندوق و سپر عقب هم صورت گرفته است.

تصاویر جاسوسی از کادیلاک XTS جدید

هرچند در این سری تصاویر جاسوسی هیچ تصویری از داخل XTS جدید وجود ندارد اما در آن از به‌روزرسانی‌های معمول استفاده خواهد شد. احتمالاً این خودرو مجهز به آخرین ورژن سیستم اطلاعاتی-سرگرمی CUE کادیلاک بوده و از سنسورها و تکنولوژی‌های پیشرفته نیز در آن استفاده خواهد شد.

تصاویر جاسوسی از کادیلاک XTS جدید

گزارشات قبلی نشان می‌دادند که کادیلاک برنامهٔ بازنشسته کردن و توقف تولید مدل XTS را در سال ۲۰۱۹ بدون معرفی جایگزین دارد؛ زیرا XTS تنها محصول دیفرانسیل جلوی کادیلاک است و باوجود مدل‌های لوکس دیفرانسیل عقبی مثل CT۶ در سبد محصولات کادیلاک، مدل دیفرانسیل جلوی XTS جایی دراین‌بین نداشت. بااین‌حال فروش XTS همچنان بالا مانده است به‌گونه‌ای که فروش این مدل با ۱۹۴۸ دستگاه در ماه سپتامبر، ۲۱.۸ درصد نسبت به قبل رشد داشته است درحالی‌که در همین مدت فروش مدل CT۶ برابر با ۱۳۴۳ دستگاه بوده است. در ۹ ماههٔ اول سال ۲۰۱۶ نیز کادیلاک XTS با فروش ۱۴,۹۲۵ دستگاه، ۶.۹ درصد نسبت به مدت مشابه گذشته رشد داشته است.
تصاویر جاسوسی از کادیلاک XTS جدید
Cadillac XTS

این فروش موجب شده که XTS به دومین محصول پرفروش کادیلاک پس از مدل ATS تبدیل گردد درحالی‌که مدل جدید CT6 در مدت مشابه تنها 5391 دستگاه فروش داشته است. به همین دلیل کادیلاک در برنامه‌ریزی خود تجدیدنظر کرده و قصد دارد تولید XTS را همچنان در کنار مدل پرچم‌دار CT6 ادامه دهد. بنابراین قصد دارد با به‌روزرسانی و فیس‌لیفت، آن‌را همچنان بروز و پرفروش نگه دارد.

تصاویر جاسوسی از کادیلاک XTS جدید
Cadillac CT۶
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج