۴۰۹۳۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ثبت رکورد تازه در درآمد صنعت بازی موبایل

زمانی بود که نام هایی چون کلش آو کلنز و کندی کراش به عنوان نمادی از درآمد سرشار صنعت بازی های موبایلی شناخته می شدند، اما بازی پوکمون گو باعث شد که دیگر آنها اتفاقاتی معمولی به نظر برسند.

وب سایت دیجیاتو - محمد مافی‌ها: زمانی بود که نام هایی چون کلش آو کلنز و کندی کراش به عنوان نمادی از درآمد سرشار صنعت بازی های موبایلی شناخته می شدند، اما بازی پوکمون گو باعث شد که دیگر آنها اتفاقاتی معمولی به نظر برسند. بر اساس گزارش ها این بازی رکورد کوتاه ترین زمان را برای دستیابی به درآمد ۶۰۰ میلیون دلاری شکسته است.
ثبت رکورد تازه در درآمد صنعت بازی موبایل

رکورد مذکور تنها ۸۶ روز پس از عرضه جهانی پوکمون گو به دست آمده، در حالی که کندی کراش به عنوان رکورددار قبلی حدود ۲۰۰ روز پس از عرضه به درآمد ۶۰۰ میلیون دلاری رسید. این در شرایطی است که پرداخت های درون برنامه ای در این بازی نسبت به دیگر بازی ها چندان هم حیاتی و اجتناب ناپذیر نیستند.

بررسی های وبسایت «App Annie» نشان می دهد که سهم درآمدهای بازی پوکمون از درآمد کل بازی های موبایلی در سه ماهه سوم امسال حدود ۴۵ درصد بوده است. این در شرایطی است که ۵۵ درصد بعدی را ۱۹ بازی پرفروش دیگر به دست آورده اند. نکته جالب اینجاست که عرضه این بازی سبب کاهش درآمد دیگر بازی ها نشده، بنابراین می توان این طور در نظر گرفت که پوکمون گو توانسته کاربران جدیدی را نیز به سمت بازی های موبایل بکشاند.

با همه این ها اما درآمدهای این بازی در یکی دو ماه اخیر با افول مواجه شده است. به نظر می آید نینتندو و نیانتیک برای حفظ این کاربران میلیونی نیاز به تلاش بیشتر برای افزودن قابلیت های مفید و تولید محتواهای تازه دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج