جاباما
۴۰۹۳۲۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دو نوع آیفون ۷ وجود دارد؛ سرتان کلاه نرود!

واقعیت این است که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس فقط یک مدل واحد ندارند. با خواندن شماره‌هایی که در پشت گوشی نوشته شده‌اند می‌توانید متوجه مدل گوشی‌تان شوید. ظاهرا بعضی از آیفون‌های ۷ مودم سریع‌تری دارند و بعضی از آن‌ها مودم‌های کندتر.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: واقعیت این است که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس فقط یک مدل واحد ندارند. با خواندن شماره‌هایی که در پشت گوشی نوشته شده‌اند می‌توانید متوجه مدل گوشی‌تان شوید. ظاهرا بعضی از آیفون‌های ۷ مودم سریع‌تری دارند و بعضی از آن‌ها مودم‌های کندتر.
دو نوع آیفون 7 وجود دارد؛ سرتان کلاه نرود!

در برخی از مدل‌های آیفون ۷ مودم کوالکام به کار رفته و در برخی دیگر مودم شرکت اینتل. تا وقتی که گمان کنیم این دو مودم کارکرد یکسانی دارند مساله مطرح شده به نظر بی‌اهمیت می‌رسد. ولی واقعیت این است که بررسی‌ها نشان داده آیفون ۷ ای که مودم کوالکام دارد از نظر سرعت ۳۰ درصد عملکرد بهتری دارد. این تفاوت عملکرد قابل توجه است و باید به کاربران در این زمینه اطلاعات بیشتری داد.

بررسی‌های انجام شده درباه دو نوع آیفون ۷ پلاس بوده که یکی از آن‌ها از مودم شرکت کوالکام و یکی‌شان از مودم اینتل استفاده می‌کند. کارشناسان می‌گویند استفاده از مودم سریع‌تر باعث تفاوت سرعت ۳۰ درصدی در عملکرد شده است، عملکرد در ارسال پیام و اجرای اپلیکیشن‌ها. البته محققان در این بررسی، فقط تفاوت در آیفون‌های ۷ پلاس را بررسی کرده‌اند اما این تفاوت در آیفون ۷ معمولی هم وجود دارد و می‌توان ادعا کرد نتایج این تحقیق احتمالا درباره آیفون ۷ عادی هم صادق است.

اما شاید حالا که از این موضوع با خبر شده‌اید برای‌تان جالب باشد بدانید چطور می‌شود فهمید آیفون ۷ ‌ای که می‌خرید مودم اینتل دارد یا مودم کوالکام. راه فهمیدن اینکه آیفون ۷‌تان از مدل‌های سریعتر است یا مدل‌های کندتر با خواندن شماره مدل پشت گوشی میسر می‌شود. البته اگر گوشی را در ایالات متحده تهیه کرده باشید باید بدانید اپراتورهایی مثل ورایزن و اسپرینت آیفون ۷ سریع را در اختیار کاربران‌شان قرار داده‌اند. همچنین آیفون‌های ۷ بدون سیم‌کارت هم از مدل سریع این گوشی هستند اما مدل‌هایی که اپراتورهای T-Mobile، AT&T و Telstra در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند از مدل کند این گوشی هستند.

این گزارش به این نکته هم اشاره می‌کند که احتمالا مدل سریع‌ فقط در کشورهای ایالات متحده آمریکا، ژاپن و چین عرضه شده است.

با توجه به قاچاق بودن آیفون‌های ۷ در بازار ایران، نمی‌توان مطمئن بود که همه آیفون‌های عرضه شده در این بازار از مودم اینتل استفاده کنند و ۳۰ درصد عملکرد پایین‌تر داشته باشند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید در آیفون ۷ ‌ای که می‌خرید از مودم کوالکام استفاده شده و عملکرد سریع‌تری دارد باید حواستان باشد مدل‌های A۱۷۷۸ و A۱۷۸۴ را خریداری نکنید چون می‌دانیم در این دو مدل قطعا از مودم اینتل استفاده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      نه بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج