۴۰۹۳۳۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تولید شاسی‌بلند کوپه اشکودا در اروپا

روسای اشکودا درصدد هستند تا نسخه‌ی کوپه‌ای از شاسی‌بلند کودیاک را در اروپا عرضه کنند. قبلاً رئیس اشکودا برنارد مایر تائید کرده بود که این خودرو در چین فروخته خواهد شد اما اعلام شده که این خودرو در اروپا ارائه خواهد شد.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: روسای اشکودا درصدد هستند تا نسخه‌ی کوپه‌ای از شاسی‌بلند کودیاک را در اروپا عرضه کنند. قبلاً رئیس اشکودا برنارد مایر تائید کرده بود که این خودرو در چین فروخته خواهد شد اما اعلام شده که این خودرو در اروپا ارائه خواهد شد. هرچند اشکودا هم‌اکنون در حال تقلا به منظور یافتن ظرفیت تولید موردنیاز برای تحویل این خودرو به مشتریان است.

تولید شاسی‌بلند کوپه اشکودا در اروپا

این شاسی‌بلند کوپه رقیب اندکی بزرگ‌تر برای رنجروور اووک و مدل‌هایی نظیر ب‌ام‌و X۴ و مرسدس GLC کوپه است. برای بازار چین شاسی‌بلند کوپه اشکودا در یکی از ۴ کارخانه‌ی این شرکت و به همراه شاسی‌بلند بزرگ ارزان‌تری ساخته خواهد شد.

تولید شاسی‌بلند کوپه اشکودا در اروپا

هرچند این کمپانی چکی با پیامدهای فرهنگی فروش خودرویی که بیش از کاربردی بودن و ارزش‌های عادی روی ظاهر تمرکز دارد درگیر خواهد بود. مایر در خلال کنفرانسی خبری در پراگ گفته است: «شاسی‌بلند کوپه‌ی ما یک محصول شگفت‌انگیز است. ما در حال احساسی‌تر کردن هر چه بیشتر برندمان هستیم.»

هم‌اکنون کریستین استروب عضو هیئت‌مدیره‌ی اشکودا گفته که مدیریت این شرکت می‌خواهد این شاسی‌بلند کوپه را به مشتریان اروپایی بفروشد. او گفت: «ما دوست داریم این خودرو را در اروپا داشته باشیم. مشکل واقعی این است که ظرفیتی برای ساخت هر چیزی را که در نظر گرفته‌ایم نداریم.»

او اضافه کرد: «ظرفیت بالقوه‌ی بزرگی برای این خودرو وجود دارد. من فکر می‌کنم که این موردی تجاری است. این مسئله سؤالی درباره‌ی ظرفیت تولید کارخانه‌هایمان است. ما خودروهای خیلی زیادی را نمی‌فروشیم که هم‌اکنون بحث کنیم و بگوییم که کجا می‌توانیم این شاسی‌بلند کوپه را بسازیم. فرصت برای اشکودا در اروپا واقعاً مناسب است زیرا این برند بسیار عاطفی و جذاب است. اشکودا دارای سنت‌هایی چون عملکردی بودن است. این خودرو یک احساس خالص است.»

نام این خودرو هنوز مشخص نشده اما رقیبی برای ب‌ام‌و X۴ و مرسدس GLC کوپه خواهد بود و خط سقفی شیب‌دار از مشخصه‌های آن است. سیستم تعلیق و موقعیت رانندگی این خودروی اشکودا نیز ارتفاع بالاتری خواهند داشت. انتظار می‌رود که این خودرو دارای رینگ‌های بزرگ، نمای جلوی شبیه به ساپرب و خطوطی تیز در بدنه به همراه لبه‌ی صندوق بالا باشد.

تولید شاسی‌بلند کوپه اشکودا در اروپا

کابین خودرو بسیار شبیه دیگر مدل‌های کنونی اشکودا و فولکس‌واگن خواهد بود اگرچه که انتظار داریم تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر و کیفیت ساخت بهتر را در این خودرو ببینیم. صفحه لمسی مرکزی احتمالاً به‌صورت استاندارد در خودرو قرار خواهد گرفت و تکنولوژی‌های ایمنی و آپشن های اطلاعات سرگرمی متعددی نیز در دسترس خواهند بود.

تولید شاسی‌بلند کوپه اشکودا در اروپا

قدرت خودرو نیز از طیف پیشرانه‌های کنونی گروه فولکس‌واگن تأمین خواهد شد و البته گیربکس دستی و اتوماتیک DSG نیرو را به چرخ‌ها انتقال خواهند داد. احتمالاً بعدها نسخه‌ای پلاگین هیبرید نیز ارائه خواهد شد.

تولید شاسی‌بلند کوپه اشکودا در اروپا
سخنگوی اشکودا گفته است: «ما در آینده طیف شاسی بلندهای خود را گسترش خواهیم داد. همه‌ی مدل‌های جدید ما از نظر فضا، ارزش و کیفیت سرآمد کلاس خود خواهند بود.»

به عنوان نتیجه احتمالاً این خودروی جدید صندوقی جادارتر از ب‌ام‌و X4 خواهد داشت و فضای سر و پای آن نیز قابل توجه خواهد بود. صندوق X4 دارای ظرفیت 500 تا 1400 لیتری است. هرچند این خودرو بر پایه‌ی شاسی‌بلند پرچم‌دار 7 نفره‌ای ساخته خواهد شد اما همانند ب‌ام‌و با 5 صندلی عرضه خواهد شد.

تولید شاسی‌بلند کوپه اشکودا در اروپا

انتظار می‌رود اشکودا همانند ب‌ام‌و با فرمان تنظیم‌پذیر و حالات مختلف رانندگی عرضه خواهد شد. در آینده نیز چندین مدل جدید اشکودا از جمله شاسی بلندی 7 نفره و نسل جدید یتی عرضه خواهند شد. امید می‌رود که با تولید مدل‌های جدید در آینده اشکودا بتواند تا سال 2020 به فروش جهانی 1.5 میلیون دستگاهی دست پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج