۴۰۹۳۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ورمزیار: استقلال نباید در باد ۳ پیروزی بخوابد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: منصوریان باید توضیح دهد چرا یک بازیکن را خریده یا نگه داشته اما به او بازی نمی‌دهد.

خبرگزاری میزان: صادق ورمزیار در مورد پیروزی ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در بازی مقابل سایپا، در قیاس با دیدارهای ابتدای فصل خیلی خوب بود. بازیکنان استقلال بازی به بازی هماهنگ‌تر می‌شوند. اگر یک مقدار اعتمادبه‌نفس بازیکنان بالاتر برود، راحت می‌توانند برای کسب رتبه‌های اول و دوم جدول تلاش کنند.

وی ادامه داد: شاگردان علیرضا منصوریان نباید در باد ۳ برد پیاپی بخوابند و مغرور شوند. بازیکنان باید تلاش کنند تا به هارمونی لازم برسند و از نظر تاکتیکی هم پیشرفت بیشتری داشته باشند. منصوریان به زمان نیاز دارد تا تفکرات خود را به بازیکنان القا کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عملکرد نه‌چندان خوب چند تن از خریدهای استقلال در فصل جدید گفت: بازیکنان به زمان بیشتری نیاز دارند تا در تیم جا بیفتند. منصوریان رفته رفته به ترکیب مورد نظر خود می‌رسد و بازیکنان هم عملکرد بهتری را به نمایش خواهند گذاشت.

ورمزیار خاطرنشان کرد: به طور مثال استقلال در سمت راست از وجود خسرو حیدری و وریا غفوری استفاده می‌کند که هر دو بازیکن فقط برای ارسال اقدام می‌کنند. در دیدار مقابل سایپا وقتی محسن کریمی به زمین رفت، حرکاتی به سمت داخل داشت و گلزنی هم کرد. مربی کم کم به این مسائل می‌رسد.

وی در مورد خریدهای گران‌قیمت استقلال مانند امین حاج‌محمدی که حتی در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نمی‌گیرند، گفت: در خیلی از مواقع یک مربی، بازیکنانی را در اختیار دارد اما می‌خواهد از آنها در مواقع حساس استفاده کند. شاید این بازیکنان در مقاطع دیگری به درد استقلال بخورند. اگر منصوریان تا پایان فصل از این بازیکنان استفاده نکند، باید توضیح دهد چرا یک بازیکن را خریده یا نگه داشته اما به او بازی نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج