جاباما
۴۰۹۴۸۵
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

ایوبی: برای بازیگران GEM فرش قرمز پهن نکردیم

رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: ما نیز بر صندلی پدری نشسته‌ایم بنابراین راه برای فرزندان خطاکار بسته نیست. اینکه چه برخوردی پس از بازگشت با این افراد خواهد شد تنها در اختیار سازمان سینمایی نیست.

خبرگزاری فارس: حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در برنامه متن حاشیه شبکه ۳ پیرامون بازیگران پیوسته به شبکه GEM اظهار داشت: این یک حادثه تأسف‌بار بود و مدتی موجی را در کشور ایجاد کرد. این موج با کمک تبلیغات داخلی و خارجی ایجاد شد. این افراد فکر می‌کردند با مهاجرت به خارج از کشور زندگی بهتری خواهند داشت بنابراین آرام آرام شاهد خروج تعدادی از بازیگران بودیم.

وی گفت: با توجه به اینکه همه کسانی که مهاجرت کردند از بازیگران و عوامل تولید شناخته شده در سینما نبودند و جزء چهره‌های مطرح شناخته نمی‌شدند و تنها در تلویزیون و شبکه‌های خانگی شاغل بودند، همان ایام پس از این مهاجرت‌ها دلنوشته‌ای را منتشر کردم و توضیح دادم به عنوان فردی که فضای خارج از کشور را می‌شناسد نوشتم که در خارج خبری نیست و این افراد نادم خواهند شد.

به گفته رئیس سازمان سینمایی بعد از انتشار این نامه آرام آرام پشیمانی‌ها شروع شد و به نوعی این دلنوشته و نامه تیر خلاصی برای افرادی بود که امید واهی داشتند.

وی با بیان اینکه برخی از این مهاجرین طی تماس‌هایی ابراز ندامت کردند و بخش حراست نیز برخوردهای خوبی با این افراد داشت، اظهارداشت: راه بازگشت به خانه پدری را نبسته‌ایم تا اگر خواستند بازگردند با این افراد باید چه کرد. بنابراین با بخش‌های مختلف صحبت کردیم چرا که رأفت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران اینگونه است هرچند که برخورد لازم و قانونی با بازیگران پیوسته به شبکه GEM صورت خواهد گرفت و آنها نیز این موضوع را پذیرفته‌اند.

ایوبی در پاسخ به اینکه این افراد پس از بازگشت ممنوع‌الفعالیت خواهند بود، گفت: تا به امروز حدود ۱۰-۱۲ نفر از این مهاجرین بازگشته‌اند و اظهار ندامت کرده‌اند، ما نیز بر صندلی پدری نشسته‌ایم بنابراین راه را بر فرزندان خطاکار نمی‌بندیم. اینکه چه برخوردی پس از بازگشت با این افراد خواهد شد تنها در اختیار سازمان سینمایی نیست.

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه بازیگران، هنرمندان و نویسندگان همه از سرمایه ملی و امکانات کشور استفاده کرده‌اند بنابراین عرق به این کشور دارند، تصریح کرد: ما قرار نیست فرش قرمز برای خاطیان پهن کنیم و اینکه چه برخوردی با این افراد خواهد شد، فراتر از سازمان سینمایی است ولی حتماً با تعامل با سازمان‌های تصمیم‌گیرنده تصمیمات لازم اخذ خواهد شد.

وی در پایان گفت: اینکه بلافاصله این تعداد بازیگران بخواهند در تلویزیون بازی کنند قطعاً اینگونه نخواهد بود. اغلب این افراد سینمایی نبودند و تصمیماتی که گرفته خواهد شد فراتر از سازمان سینمایی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصلا نباید دیگه بازی کند خوب خوش گذرانی کردن با تیپ افتضاح بدون روسری بعد با یه پشیمانی میخواهند برگردن ملت مابااین لاابلای ها باید باسختگیری عمل کند

    • مهران

      فقط در ایران این اتفاق میوفته که اگر یک بازیگر یا خواننده رفت به یک کشور خارجی و یک کار اونجا اجرا کرد حق کار رو دیگه در ایران نداره
      حتی اگر استاد شجریان باشه

    • فاطمه

      واه،خب حالا پشیمونن برگشتن دیگه،حالا انگار چه خطایی ازشون سر زده،خب همه بازیگرا میرن خارج از ایران،بی حجابن،اینا علنی شده اونا نه

    • بدون نام

      دقیقا ... دمت گرم آقای ایوبی عزییییییییز ...گل گفتین احسنت .
      توجیه اشون کنین این گروه ... رو . اینایی که رفتن همچین آش دهن سوزی نبووووووووودن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عین واقعیته .اینا بازیگرای درجه 2 یا حتی 3 بودن ..مشنگا فک کردن حالا که پول جور کردن و رفتن قدرتشو دارن برن خوش بگذرونن و هر هرزگی اونور آزاده و ... . نه خانوووووووووم خانووووووووومای محترم خانوووومای خیلی از خود متشکر.... اونور م پارتی میخاد دیگه ... !!!!!!!!!!!!!! غلط کردن شتر درخواب بیند پنبه دانه که بخان زووود بازی کنن کسی اینجا واسشون نیاز نداره 3-4سالی شایدم 5سال .فکر کنین مخ هارو از آک بندیش قشششششششنگ دربیارین بعدش موها رو سفید کنین مث دندوناتوووووون بعد بازی کنین... هیجوقت اینایی که رفتن مطرح نبودن تو سینما .
      شاید تو سریال ها هنرشوووون گل کرده باشه ولی درجه 3 سینمان.

    • بدون نام

      اینجا هم بیکاری بیداد میکنه.برگردن هم بازم بیکارن

    • مریم گوران

      مهم اینه که بازیگران برای مردم الگوهستن وبرخی ازاینهاباعکسهای افتضاحی که توی فضای مجازی گذاشتن نبایددوباره توی صفحه تلویزیون ظاهربشن.مطمئنااگه دوباره شرایطشون تویه کشوردیگه خوب باشه دوباره میرن،پس اونامردم رونمیخوان،لزومی هم نداره ماسنگشون روبه سینه بزنیم،چون اوناازجنس مانیستن

    • نغمه

      من موندم چطور رافت اسلامی شامل حال اینا شد. من اگه جای این بازیگرا بودم دیگه اصلا روم نمیشد برگردم!! اینا رو باید زندان کنن جریمه سنگین ببرن تا درس عبرت برای سینمای ایران بشن..

    • بدون نام

      باید ازشون حمایت کنن تا به کشورهای دیگه نرن اخه اگر حمایت نشن چرا بیان ایران

    • بدون نام

      عجب تاثیری داشته نامه شما؟؟؟،ایکاش صحبت ومدیریت شما قبل ازپیوستن موثربود.

    • علی

      فرداهم اگه ... خانم میل برگشتن به ایران داشت بایه معظرت خواهی درستش میکنندویادیگران مثل اوهم .خوبه کم کم چه شود.....

    • علی بابا

      نه اقاجون اینطوری هم نیست.اقای شجریان جای خوددارد.ایشانوبااون خانم فلانی یکی نکنیدفرق میکنه.

    • بدون نام

      بهتر بعضی از شما مردم را در جوار داعش قرار بدند که آنقدر بی رحم هستید بابا یک دکتر مهندس بازیکن ورزشی هم میره خارج فعالیت میکنه پس باید بگیم وطن فروش هستند ?

    • کاربر

      چرا مگر فعالیت کردن در رشته هنر باید اجازه گرفت دوست دارند هر کجا بروند خداوند انسان را ازاد افرید اینکه مسول هنری میاد میگه ---من متوجه نمیشم یعنی چی -- شما نمیتونی بهش بگی برو یا بیا -- واقعا جای تاسف داره

    • ایرانی

      بخشیدن کافی نیست باید مجازات شوند
      کسیکه رفته ترکیه و کارهای مبتذل مشغول بوده برای چی باید برگرده ایران؟
      طبق چه قانونی؟
      پس هرکس دلش خواست بره یه مدت اونور عشق و حال بعد برگرده بیاد اینجا
      باید ممنوع الکار شوند
      باید ممنوع الکار شوند

    • بدون نام

      چرا باید قانون درموردشون تصمیم بگیره مگه چکار کردن ... اینا که از غم نان مجبور شدن مهاجرت کنن با نامهربانی روبرومیشن.اگر اینجا برن هرزگی کنن وخرج زندگی کنن عیبی نداره ولی اگر برن خارج از کشور کارکنن فریاد وا مصیبتا ازهرجا شنیده میشه.اگر شغل باشه درامدباشه امنیت شغلی باشه مگه مردم دیوانه هستن که دردغربتوبه جون بخرن.من خودم دوتا برادرمهندس دارم هردو بیکارن پدربازنشستهم باید خرج خونه وزندگیشونوبده اگر پولشو داشتیم میفرستادیم اوناهم برن خارج شاید اونجا به کاری پیدامیکردن که پدرم بعداز30سال کاروزحمت مجبورنباشه هرروزباوام وقرض وبدهی خرج زن وزندگی پسراشو بده.اینا درده نه اینکه چرا رفتن چرااومدن

      پاسخ ها

      • ela

        اره واقعا ماهم الان اینجوری هستیم

    • حمید

      به جای این جوان فعال وبا هوش ودلسوز مردم مشقول کار کنید.

    • بدون نام

      ...
      دلشون خواسته رفتن و تو شرایط محیطی و قانونی و عرفی یه کشور دیگه بازی کردن
      حالا هم دلشون میخواد بیان تو کشور خودشون و با شرایط و قانون کشور خودشون بازی کنن
      مگه جرم کردن؟
      به کسی چه ربطی داره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج